مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۵ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مشارکت سرمایه‌گذاران تهرانی در پروژه‌های شهری معطوف به ساخت پارکینگ طبقاتی است.

همایون امیر اشرفی مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری با اعلام این خبر به سما گفت: در شش ماه نخست سال مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری های بخش خصوصی بیشتر در راستای احداث پارکینگ های طبقاتی بوده است. با توجه به نیاز کلیدی شهر تهران به پارکینگ ، اقداماتی در جهت تشویق و افزایش مشارکت بخش خصوصی د راحداث پارکینگ های طبقاتی صورت گرفته است که به افزایش تقاضای بخش خصوصی در این زمینه منجر شده است.

وی افزود: بدیهی است که بخش خصوصی به دنبال پروژه های سود آور است در همین راستا سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهر تهران به منظور جلب مشارکت بخش خصوصی در طراحی اولیه سعی دارد که ضمن در نظر گرفتن نیازهای منطقه ای و نیز کلان تهران زمینه سودآور کردن پروژه ها را با در نظر گرفتن کاربری های مختلف در هر پروژه، فراهم و باعث افزایش سرمایه گذاری در سطح شهر شود.

وی تصریح کرد: برنامه های مدون باعث گشته که مشارکت‌های مردمی در زمینه‌های تجاری، مسکونی، اداری و ورزشی نیز افزایش قابل توجهی یابد.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی همچنین گفت : برنامه هایی نظیر شناسایی و ارزیابی طرح های بالقوه در شهر تهران و شناسایی و تشکیل بانک اطلاعاتی از سرمایه گذاران داخلی و خارجی، استاندارد سازی فرآیند ها ، فراهم نمودن زمینه ایجاد همکاری های مشارکتی با مناطق شهرداری تهران ، از جمله برنامه هایی است که در راستای مشارکت های مردمی اجرا شده است .

کد خبر 8735

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز