حتما کسانی را دیده‌اید که ترجیح می‌دهند همیشه لباس‌هایی به رنگ مشکی بپوشند. شاید برایتان جالب باشد که این افراد دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

سبک زندگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از hack spirit، آیا ترجیح برای پوشیدن مشکی می تواند ویژگی های منحصر به فردی را در مورد شخصیت افراد آشکار کند؟ ظاهرا همینطور است و به نظر می رسد افرادی که به طور منظم مشکی می پوشند، ویژگی های خاصی را نشان می دهند.

در این مقاله، ما به ۷ ویژگی منحصربه‌فرد که معمولاً در کسانی که تقریباً هر روز مشکی می‌پوشند، می‌پردازیم.

۱) آنها در قلب مینیمالیست هستند
یک چیز ساده در مورد رنگ سیاه وجود دارد. تمیز است، ظریف است و تقریباً با هر چیزی به خوبی جفت می شود.

افرادی که اغلب مشکی می پوشند معمولا جذب جذابیت مینیمالیستی آن می شوند. آنها سادگی را دوست دارند و این به آنها اجازه می دهد تا بر جنبه های دیگر زندگی خود تمرکز کنند بدون اینکه هر روز صبح تحت تأثیر انتخاب رنگ قرار بگیرند.

این فقط مربوط به کمد لباس آنها نیست. این گرایش مینیمالیستی را اغلب می توان در زمینه های دیگر زندگی آنها نیز مشاهده کرد - دکوراسیون خانه، محیط کار، حتی فرآیندهای فکری آنها.

۲) با اعتماد به نفس و مستقل هستند
افرادی که به طور منظم مشکی می پوشند اغلب با اعتماد به نفس و مستقل هستند. آنها در انتخاب خود مطمئن هستند و در تفکر مستقل هستند. آنها برای بیان یک بیانیه نیازی به رنگ های روشن ندارند. طبیعت مطمئن آنها این کار را برای آنها انجام می دهد.

پوشیدن مشکی به معنای ترکیب کردن نیست، بلکه به معنای متمایز شدن در شرایط خود است.

۳) برای زمان و کارایی ارزش قائل هستند
آیا می دانستید که خستگی تصمیم یک چیز واقعی است؟ این یک اصطلاح روانشناختی است که به کیفیت بدتر تصمیمات اتخاذ شده توسط یک فرد پس از یک جلسه طولانی تصمیم گیری اشاره دارد.

افرادی که تقریباً هر روز مشکی می پوشند با محدود کردن رنگ کمد لباس خود، تعداد تصمیماتی را که باید هر روز بگیرند، به طور قابل توجهی کاهش می دهند، به خصوص صبح ها که روز خود را شروع می کنند.

این کاهش تصمیم‌گیری می‌تواند منجر به بهبود وضوح ذهنی شود و به آن‌ها اجازه می‌دهد در طول روز کارآمدتر و روی کارهای مهم‌تر تمرکز کنند. واقعاً این یک استراتژی هوشمندانه است و نشان می دهد که چقدر برای زمان و کارایی خود ارزش قائل هستند.

۴) خلاق و هنرمند هستند
سیاه رنگی است که اغلب با هنر مرتبط است. بسیاری از هنرمندان، نوازندگان و افراد خلاق، پوشیدن مشکی را ترجیح می دهند، و این فقط یک تصادف نیست.

رنگ سیاه به عنوان یک بوم خالی عمل می کند و به خلاقیت آنها اجازه می دهد بدون هیچ گونه حواس پرتی بدرخشند. همچنین نمادی از عمق و پیچیدگی است، ویژگی هایی که اغلب با تلاش های هنری مرتبط است.

بنابراین، اگر متوجه شدید که فردی مرتباً مشکی می‌پوشد، جنبه خلاقانه‌ای دارد، تعجب نکنید. انتخاب کمد لباس آنها ممکن است فقط بازتابی از روح هنری آنها باشد.

۵) از نظر عاطفی انعطاف پذیر هستند
پوشیدن مشکی اغلب با انعطاف پذیری عاطفی مطابقت دارد. این رنگی است که هر چیزی را که در مسیرش قرار می گیرد جذب می کند.

افرادی که رنگ مشکی را انتخاب می کنند ممکن است با سختی های خود مواجه شده و قوی تر ظاهر شده باشند. آنها دارای عمق احساسی و انعطاف پذیری هستند که به اندازه رنگی است که هر روز انتخاب می کنند.

۶) آنها جاه طلب و با انگیزه هستند
سیاه رنگی است که اغلب با قدرت و اقتدار همراه است. پس جای تعجب نیست که افرادی که به طور منظم مشکی می پوشند، جاه طلب و باهوش هستند.

این افراد هدف گرا، مصمم هستند و از ایفای نقش های رهبری نمی ترسند. آنها درک می کنند که مانند رنگ سیاه، ممکن است سفر آنها همیشه آسان یا ساده نباشد، اما آنها بیش از حد آماده برای مقابله با چالش هستند.

پوشیدن مشکی ممکن است تنها راه ظریف آنها برای نشان دادن جاه طلبی و انگیزه آنها باشد. این یک بیانیه آرام است، اما با این وجود قدرتمند است.

۷) با آنچه هستند راحتند
در قلب همه اینها، افرادی که تقریباً هر روز مشکی می پوشند با آنچه که هستند راحتند. آنها نیازی به پنهان شدن در پشت رنگ های روشن یا الگوهای پر زرق و برق احساس نمی کنند. آنها از هویت خود مطمئن هستند و از بیان آن هراسی ندارند.

این افراد می دانند که رنگ لباس آنها نیست که به آنها هویت می‌بخشد، بلکه اعمال و شخصیت آنهاست. و این سطح از اعتماد به نفس شاید منحصر به فردترین ویژگی آنها باشد.

این بیشتر از یک رنگ است
قدرت رنگ مشکی فراتر از قلمرو مد است. این یک طرز فکر، یک سبک زندگی، و مجموعه ای متمایز از ویژگی ها را در بر می گیرد که این افراد را متمایز می کند.

افرادی که تقریباً هر روز مشکی می پوشند، از مینیمالیست بودن تا نشان دادن انعطاف پذیری عاطفی خود، منحصر به فرد هستند. آنها با خود راحت هستند، به انتخاب های خود اطمینان دارند و از بیان خود واقعی خود نمی ترسند.

مشکی در اصل رنگی است که تمام نور را جذب می کند. این نمادی از عمق، رمز و راز و پتانسیل بی نهایت است. این افراد مانند رنگی که ترجیح می دهند، مجموعه ای از پیچیدگی ها و نقاط قوت را در خود دارند.

چه کسی باشید که عاشق پوشیدن مشکی هستید یا کسی را می شناسید که این کار را انجام می دهد، اینها ویژگی هایی است که آنها دارند. این فقط در مورد پوشیدن یک رنگ نیست؛ این در مورد تجسم یک نگرش و یک روش زندگی است.

کد خبر 875118
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مد و زيبایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha