شاخه نظامی حماس پس از انجام عملیات مشترک با سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی پیام هشدار آمیز خطاب به ساکنان تل‌آویو داد.

القسام

به گزارش همشهری آنلاین، گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس پس از اینکه همراه با سرایا القدس مسئولیت عملیات شهادت طلبانه روز گذشته در تل آویو را برعهده گرفت، در پیام هشداری به صهیونیست‌های ساکن تل آویو گفت: «ما داریم می‌آییم.»

القسام امروز با صدور بیانیه‌ای مسئولیت عملیات شهادت طلبانه دیروز در تل آویو را بر عهده گرفت و اعلام کرد: تا زمانی که جنایات و کشتارهای دشمن صهیونیستی و عملیات کوچاندن فلسطینیان و سیاست ترور دشمن ادامه داشته باشد، عملیات‌های شهادت‌طلبانه در اراضی اشغالی را از سرخواهیم گرفت.

کد خبر 875696
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 8
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محفوظ GB ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
    10 8
    من از اول هم گفتم و باز هم تکرار میکنم . محور مقاومت باید یک یا چند لشگر از نیروهای زمینی خود تشکیل و پس از آموزشهای لازم جهت هماهنگی کامل ، وارد خاک فلسطین اشغالی شده و با حمایتهای موشکی و هوایی ، آنچنان درسی به آمریکا و اروپا و خصوصا نتانیاهو و متحدینش بدهند که تا عمر دارند فراموش نکنند و هوس آشغال خاک هیچ کشوری را نکنند . واما در مورد انتقام سخت ایران . پیشنهاد میکنم پسرِ نتانیاهو و یا حتی خودِ نتانیاهو را در یکی از جا به جایی هایش ترور کنند .