رئیس شورای اسلامی شهر تهران با حضور در موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ضمن بازدید از بخش‌ها و خدمات مختلف از خادمین و دست اندرکاران این موکب تقدیر کرد.

چمران

همشهری آنلاین - مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه بازدید از موکب علی ابن موسی الرضا(ع) در عمود ۷۰۷ گفت: اربعین یک حادثه عظیم و بزرگ است. حادثه ای است که متاسفانه در دنیای کنونی یا ناشناخته است و یا نمی خواهند شناخته شود. ما نمونه دیگری از یک جمعیت ۲۵ میلیونی که به زیارت اربعین مشرف می شوند، در دنیا نداریم.

وی افزود: خدمت کردن به زائران امام حسین(ع) در ایام اربعین سعادت و توفیق بزرگی است و یک خدمت فرهنگی واقعی است. ما در دنیا نمونه ای که بتواند عظمت و انسجام و حرکت مسلمین را که در هوای گرم حدود ۵۰ درجه انجام می شود نشان دهد نداریم و این کاری بی نظیر در دنیاست؛ لذا برای این حرکت عظیم و خدمت به زائران هرچه برنامه ریزی شود و کار شود ارزشمند است.

چمران ضمن تقدیر از زحمات و خدمات بسیج شهرداری تهران در میزبانی شایسته از زائران اربعین گفت: موکب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) یکی از موکب هایی است که در طول سال ما عموما این فرصت را پیدا می کنیم که در خدمت دوستان باشیم و حرکت ها و اقدامات و تلاش هایی که برای پذیرایی از زائران و خدماتی را که برای محبین امام حسین (ع) انجام می دهند شاهد باشیم. این اقدامات هم نزد خداوند و هم نزد مردم و هم امام حسین (ع) مورد قبول واقع می شود و انشاءالله حضرت اباعبدالله الحسین(ع) راضی خواهند بود و در روز واپسین دست این دوستان را خواهند گرفت و این خود بالاترین پاداش است.

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران همچنین در ادامه بازدیدهای خود از موکب های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی، از موکب زینبیه واقع در عمود ۱۴۰۳ شهر کربلا نیز بازدید کرد.

موکب زینبیه، اولین موکب ویژه بانوان در مسیر پیاده روی عظیم اربعین است که به طور اختصاصی به بانوان زائر، خدمات ارائه می کند

کد خبر 876404

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha