هنرمندان و متخصصان حوزه دیوارنگاری تا شنبه ۱۰ شهریور مهلت دارند برای مشارکت در طرح شهرآرای سازمان زیباسازی شهرداری تهران نام نویسی کنند.

شهرآرا

همشهری آنلاین: مدیریت شهری تهران در دوره اخیر در کنار وظایف ذاتی خود از جمله نگهداشت شهر و توسعه امکانات شهری، در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز اقدامات متنوعی را دنبال کرده است. از جمله این اقدامات برپایی رویدادها و برنامه‌های مناسبتی و آیینی در شهر با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و دخالت دادن شهروندان در این رویدادهاست.

در همین راستا و با توجه به نزدیک شدن ماه مهر و آغاز فعالیت مدارس، سازمان زیباسازی شهرداری تهران در قالب طرح شهرآرا، از هنرمندان حوزه نقاشی و طراحی دیواری دعوت کرده با کمک کودکان و نوجوانان دانش آموز دیوارهای شهر را نقاشی کنند.

در فراخوان این سازمان آمده است: سازمان زیباسازی شهرداری تهران در نظر دارد به‌منظور تعامل بیشتر با دانش‌آموزان و جلب مشارکت آنها در خلق آثار هنری شهری، طراحی دیوارنگاره‌هایی را در منظر شهری با همفکری و تعامل هنرمندان شناخته ‌شده این حوزه، به کودکان و نوجوانان دانش‌آموز تهرانی واگذار کند.

این فراخوان از هنرمندان و مجریان متخصص این حوزه که سابقه اجرای آثار دیوارنگاری با کمک کودکان را در کارنامه خود دارند دعوت کرده تا ۱۰شهریورماه برای همکاری در این زمینه اعلام آمادگی کنند. طرح‌های منتخب از ۲۴شهریور تا مهرماه روی دیوارهای شهر اجرا می‌شوند.

نقش هنرمندان کوچک بر دیوارهای شهر | هنرمندان دیوارنگاری تا شنبه برای ثبت نام مهلت دارند

کد خبر 877777
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha