مهدی سلطانی، شبنم مقدمی و کامبیز دیرباز از بازیگران اصلی سریال نمایش خانگی «شغال» با انتخاب لوکیشنی در تهران  جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفتند.

شبنم مقدمی

همشهری آنلاین: بهرنگ توفیقی سومین سریالش را برای شبکه نمایش خانگی قرار است، بسازد، سریالی که تهیه کنندگی آن را علی طلوعی برعهده دارد.
«شغال» عنوان سریالی است که پیش تولیدش در تهران به پایان رسیده و با تکمیل بازیگران اصلی، توفیقی آن را در یکی از لوکیشن های تهران کلید زده است.«آقازاده» و «سرگیجه» از جمله سریال هایی است که بهرنگ توفیقی ساخته از همه بیشتر «آقازاده» توانست در جذب مخاطب موفق عمل کند. سریالی که با حمایت سازمان اوج ساخته شد و البته در زمان پخش سریال برخی از سکانس های آن پرحاشیه شد. در این سریال بار دیگر مهدی سلطانی با بهرنگ توفیقی همکاری دارد.
این کارگردان ۴۷ ساله؛ ۹ سریال هم برای تلویزیون ساخته که می توان به «انقلاب زیبا»، «عقیق»، «پدر» و در سال های اخیر «افرا» و «بی همگان» اشاره کرد.در این سریال مهدی سلطانی، امیرحسین فتحی، شبنم مقدمی، کامبیز دیرباز و سجاد بابایی بازیگران اصلی هستند و هنوز دیگر بازیگران معرفی نشده اند. در میان ۵۰۰ پلتفرمی که مجوز از ساترا گرفتند، در این چند سال اخیر ۵ پلتفرم بیشترین فعالیت را در زمینه تولید رئالیتی شوها و سریال ها داشتند و این محصول اما برای پلتفرم «نبراس» است، پلتفرمی که فعالیتش تا به حال زیاد نبوده است.

کد خبر 882294
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha