تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در داربی صد و چهارم از ساعت ۱۹ امروز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع پرسپولیس پایان یافت.

پرسپولیس استقلال دربی گاریدو گولسیانی

به گزارش همشهری آنلاین، صد و چهارمین دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال در هفته ششم از بیست و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه (۴ مهر) به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک برگزار شد که این دیدار با برد پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، سامان فلاح، رامین رضاییان، سیلوا، میلاد زکی پور، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، اندونگ، محمدحسین اسلامی، ماشاریپوف، بلانکو(۴۶ آرمان رمضانی)

ترکیب پرسپولیس:

الکسیس گندوز، محمدحسین کنعانی زادگان، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده(۸۴ سعید مهری)، امید عالیشاه(۷۶ لوکاس ژوائو) و علی علیپور( ۸۴ ایوب العملود)

ورزشگاه غریبه برای دربی پایتخت

دیدار دو تیم در شرایطی با یک دقیقه سکوت برای گرامیداشت درگذشتگان حادثه معدن طبس آغاز شد که سرخابی های تهرانی برای سومین بار در تاریخ دیدارهای دو تیم، دربی را خارج از تهران برگزار می کردند. پیش از این یک دیدار در سال ۱۳۷۳ در بندرعباس و یک دیدار هم در سال ۱۳۸۱ در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که هر دو بازی با تساوی به پایان رسیده بود.

اولین برخورد منجر به خونریزی شد!

استقلالی ها که در دقیقه اول موقعیتی را روی دروازه پرسپولیس خلق کردند، روی همین صحنه اولین مصدوم را دادند و در جدالی که بلانکو و محمدی برای تصاحب توپ داشتند، پای مدافع پرسپولیس به صورت مهاجم استقلال خورد که همین برخورد باعث خونریزی صورت بازیکن آبی پوش و توقف چند دقیقه ای بازی شد. بلانکو دقایقی بعد با سر بانداژ شده به بازی ادامه داد.

رفت و برگشت توپ بدون موقعیت

۱۰ دقیقه ابتدایی بازی با رفت و برگشت توپ تا پشت محوطه جریمه دو تیم دنبال شد و هر چند سرعت بازی بالا بود اما بازیکنان دو تیم آنجایی که باید توپ را به سمت دروازه می بردند و خطرساز می شدند، آن را از دست می دادند تا حریف حمله جدیدی را آغاز کند. هر چند در دقیقه نهم جدال سیلوا و علیپور برای توپ پشت محوطه جریمه استقلال با سرنگون شدن دو بازیکن همراه شد و سرخ ها اعتقاد به خطا داشتند اما داور از این صحنه عبور کرد.

فشار پرسپولیس روی دروازه استقلال

برخلاف دقایق ابتدایی بازی، سرعت دربی در ادامه کاهش پیدا کرد و هر چند بازیکنان تلاش می کردند توپ را به سمت دروازه حریف سوق بدهند اما اشتباهات آنها در دادن پاس آخر سرعت بازی را گرفت اما در دقایق میانی نیمه اول پرسپولیس حملاتی را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد و روی یک کرنر هم دروازه حریف را تهدید کرد اما مدافعان استقلال توپ را دور کردند. در دقیقه ۲۲ علیپور قصد داشت با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند اما فلاح توپ را به کرنر فرستاد.

حسینی سد محکم برابر پرسپولیس

سرخپوشان تهرانی که نبض بازی را در اختیار گرفته بودند در دقیقه ۳۳ تا آستانه باز کردن دروازه استقلال پیش رفتند اما دو بار سیدحسین حسینی مانع از باز شدن دروازه تیمش شد. در یک مورد شوت احمدزاده را گلر استقلال برگرداند و در مورد دوم هم ضربه سر علیپور را دفع کرد.

جلالی پاسخ حملات پرسپولیس را داد

در حالی که پرسپولیس دقایق طولانی توپ و میدان را در اختیار داشت و حریف را به شدت تحت فشار گذاشته بود، در دقیقه ۳۹ آبی پوشان در یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شدند اما ضربه ابوالفضل جلالی به تیر افقی دروازه سرخ ها برخورد کرد و به بیرون رفت تا بهترین موقعیت آبی پوشان بی ثمر بماند.

تساوی در نیمه کم موقعیت

هر چند بازی در نیمه اول با کارهای سرعتی دو تیم آغاز شد و در اکثر دقایق این نیمه ادامه داشت اما دو تیم در خلق موقعیت های حساس کم رمق بودند و دروازه ها به ندرت تهدید شد. با این حال سهم سرخپوشان در خلق موقعیت بیشتر بود. در وقت های اضافه پرسپولیس بازهم صاحب یک موقعیت خوب شد که حسینی مقابل این تیم ایستاد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

تدبیر نکونام برای نیمه دوم

در شروع نیمه دوم جواد نکونام که تیمش نتوانسته بود نمایش قابل قبولی داشته باشد و تحت فشار سرخپوشان بود، آرمان رمضانی را به جای بلانکو به زمین فرستاد تا شاید بتواند با این تغییر شرایط را به سود تیمش برگرداند.

تعادل بعد از حملات استقلال

استقلالی ها که در اکثر دقایق بازی ضعیف تر از رقیب خود بودند در دقایق میانی نیمه دوم تلاش کردند وضعیت را تغییر دهند و چند حمله را روی دروازه پرسپولیس پیگیری کردند اما نتوانستند به موقعیت خطرناکی دست پیدا کنند. در دقایق میانی نیمه دوم دو تیم بیشتر تلاش کردند توپ را بین بازیکنان خود به گردش در بیاورند که همین اتفاق سرعت بازی را گرفت و تا دقیقه ۷۰ بازی با افت عجیبی مواجه شد.

پرتاب اشیا و اقدام عجیب تماشاگران

هواداران استقلال و پرسپولیس که تعدادشان هم در این دیدار در مقایسه با دربی های گذشته بسیار کمتر بود، بارها با پرتاب بطری و اشیا دیگر بازی را از جریان انداختند. در دقیقه ۷۵ زمانی که فرشاد احمدزاده قصد زدن ضربه کرنر را داشت این اتفاق به اوج خودش رسید و برای دقایقی بازی متوقف شد.

بدشانسی العملود برای گلزنی

در شرایطی که بازی برای دقایقی افت کرده بود، پرسپولیس در پنج دقیقه پایانی روی دروازه حریف فشار وارد کرد که در مهمترین موقعیت ایجاد شده توپ ارسالی درون محوطه جریمه با ضربه سر ایوب العملود همراه شد که این توپ با اختلاف کمی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

اعلام پنالتی در دقیقه ۹۰

دفع ناقص سیدحسین حسینی در دقیقه ۹۰ با حرکت سعید مهری درون محوطه جریمه همراه شد و رامین رضاییان با بی احتیاطی این بازیکن را سرنگون کرد که بیژن حیدری بلافاصله اعلام ضربه پنالتی کرد و با تایید کمک داوران ویدئویی این ضربه در دقیقه اول وقت های اضافه توسط محمدحسین کنعانی زادگان زده شد و به گل برتری سرخپوشان تبدیل شد.

پرسپولیس به رده دوم جدول رسید

سرخپوشان که در طول این دیدار تیم برتر بودند پس از به ثمر رساندن گل در لاک دفاعی فرو رفتند و این استقلال بود که سعی کرد با ارسال های بلند به گل تساوی برسد اما تمرکز خط دفاعی سرخ ها اجازه نداد تا دروازه این تیم بسته بماند و شاگردان گاریدو سه امتیاز این دیدار مهم را از آن خود کردند و با ۱۱ امتیاز به رده دوم جدول صعود کردند.

کد خبر 884707
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 66
  • نظرات در صف انتشار: 35
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    98 4
    دوست داشتیم با مساوی اخراج بشی ولی چه کنیم لیاقتت بیشتر از این نبود،خسته کردی همه ما استقلالی ها رو از پارسال
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      53 6
      ما پرسپولیسی ها از جواد نکونام حمایت میکنیم. باید تو استقلال بمونه
  • پرسپولیس IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    73 4
    پرسپولیس قهرمان / رامین رضائیان خخخخخخخخخخخخخ
    • احسان IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      48 5
      جواد چککککککککش رو یادت رفت ، جواد لالیگای خخخخخخ
  • مهدی IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    12 47
    بازم حیدری کارخودش را کرد فقط ۲ دقیقه وقت اضافه
    • فقط پروین و پرسپولیس IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      38 6
      حیدری دیگه براتون چکار نکرد ؟!!! اگر بیشتر می‌گرفت که گل های بعدی رو هم می خوردید
  • استقلال تاج فوتبال IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    40 8
    خداروشکر چکش رو اخراج میکنن میره به درک
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      30 2
      بزارید بازی برگشت هم باشه تا خوب توی ذهنش بمونه که اندازه این حرفها نیست بعد بیرونش کنید .
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    17 60
    پنالتی اشتباه بود این بازیکن پرسپولیس بود که با سرعت خود را به بازیکن استقلال زد.
    • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      32 4
      شما که گفتید با وار برنده میشید چی شد . وار هم نتونست کمکتون کنه ؟! وقتی جواد لالیگاتون آخر بازی از کنار زمین خارج شد و رفت اون گوشه ساکت ایستاد و دید دیگه با جرزنی هم نمیتونه کاری کنه بعد تو دیگه چی میگی
  • مهدی IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    63 15
    نوش جون پرسپولیس حقش بود بازی رو ببره کیسه کشان کجا موندین خخخخخخخخخخخخخ
  • محسن IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    51 5
    آقا جواد خداییییی چقدر میگیری بیخیال استقلال بشی حتی شماره باشگاه استقلال از گوشیت پاک کنی چقدر؟
  • ا🇮🇷 IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    62 10
    بهترین بازی کیسه مقابل سرورش پرسپولیس کبیر، کیسه اومده بود فقط نبازه که بازم باخت 🔥🔥🔥 وگرنه اصلا حرفی واسه گفتن نداشت اصلا درحد لیگ یک نبود 🏆🏆🏆🏆🏆🏆
  • یه پرسپولیسی IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    53 4
    راااامین عشق تیم ما رامین جان تو قلبم فیکسه سعید جان عاشقتیم دمت گرم ♥️
  • زاهد IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    44 5
    دوستان اگه یادتون باشه عرض کردم که نکونام نام در حد استقلال نیست ولی بعضی دوستان ایراد گرفتن...یادتون باشه این بابا زمان بازیگر یش هم صفر بود
  • س IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    50 4
    واقعا تا کی نکونام ورضاوند باید گند بزنن به تیم بزرگ استقلال،، خدایی امشب تیم استقلال مثل تیم دسته سه هند بازی نکرد؟بسه دیگه
    • IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      12 1
      دلت میاد اینو میگی رضاوند و نکونال بهترین بازیکن و مربی فوتبال در جهان هستند البته از انتهای جدول
  • س ح IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    32 1
    کدوم سرمربی استقلال رو بی ابرو کردید
    • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      10 0
      آره دقیقاً استقلال در حدّ و اندازه‌ی یه تیم لیگِ دوّمی بازی کرد،جواد چکّش اومده بود فقط بازی رو نبازه و از پرسپولیس مساوی بگیره ولی واقعاً خراب کرد با این سبکِ بازیش.
  • علیرضا پایمرد IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    39 8
    اخراج نکونام آخرین راهکاره
  • Mahyar IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    41 4
    دمت گرم رامین خخخخخ
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      9 0
      رامین پا طلایی
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    36 2
    وقتی از بازیکنان پور سانت میگیری چرا یامگاه نباشه منتظر محمد مشکلش چی بود ارمین سهرابیان کجاست چرا رامین تعویض نشد سیلوا چرا. در بازی موند و هزاران ورای دیگه
  • بابائی IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    45 3
    میگن جوادازینکه فقط با یک گل باخته قراره ۷شب و۷ روز جشن بگیره (مربی ترسو)
  • ناشناس IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    29 3
    سلام.این هم بازی دربی وپیروزی تیم پرسپولیس.به امید پیروزی استقلال در آسیا.به تیمهای وطنم افتخار می کنم وبرای همه بازیکنان ایران آرزوی موفقیت دارم.
  • اذری IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    13 40
    این بازی برا ترک ها بی اهمیت بود
  • علی IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    29 7
    بعضی تماشگران آمده بودن این اشیا پرت کردن نشانه چيست مربی استقبال الکی فرياد می‌کشید و استقلال خیلی بد بازی کرد اگر توپ به دروازه خورد گل میشد قضیه فرق می‌کرد بازی هم بهتر میشد درود بر تمام بازیکنان به پرسپوليس تبریک شاد باشيد
    • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      15 30
      دم ترکها گرم.تنها تیمی که میتونه حریف حق خوریهای تیم کثیف پیروزی بشه تراکتوره
  • یاشار IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    11 33
    لطفاً از جواد نکونام حمایت شود...بهترین بازیکن سید حسین حسینی بود ...استقلال خوب دفاع کرد ...کم شانسی آورد
  • پرسپولیس IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    48 7
    مبارک پرسپولیس باشه لیاقت بردداشتندبردغیرت میخوادکه کارهرتیمی نیست
  • پرسپولیس قهرمان IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    46 3
    ناله کن کیسه کش
  • صادق IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    18 45
    همچون‌ گذشته‌. وقتی‌‌ موفق‌‌‌ نمی‌شوند‌.برایش‌ پنالتی‌ جور‌ میکنند .ننگ‌ بر‌ اینگونه‌ داورها‌.
    • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      10 1
      همینه وجدان نداشته تونه که باعث میشه همیشه پرسپولیس و بقیه تیم ها سرورتون باشند .پنالتی از این واضحتر ؟!!!
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    41 10
    من یک استقلال هستم اما تیم استقلال تهران این روزها خوب بازی نمی‌کند
    • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      1 10
      تو اصلت استقلالی نیست گول خورده ای حتما بشین عاقلانه فکر کن در توبه همیشه بازه و ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است
  • حسین تاجی IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    19 18
    فرهاد مجیدی سرمربی خواهد شد
  • یاشار IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    12 21
    جناب مدیر عامل از جواد حمایت کنید وگرنه ...هیچ وقت خودتون نمی‌بخشید لطفا
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    20 13
    فقط اخراج نکونام
  • آبی IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    22 13
    من استقلالی هستم خاهشن هرچی سری تر نکونام رو اخراج کنید
  • کورش رضایی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    24 7
    آقا نکونام خطیرا برکنار کردی سمیعی هم تقریبا در حالی که بهترین بازیکنان را گرفت در بی را باختی تیم را به حاشیه بردی بابا چیزیم باقی منده؟ اره فقط استعفا مرد باش
  • محمد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    26 2
    حق به حقدار رسید
  • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    19 5
    ولی خودمونیم رامین مثل بازیهای قبل نبود شاید جلو تیم سابقش بازی کردن براش سخت بود
  • حمید DE ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    15 31
    داور. بازی. رو. برا. لنگیها. دراورد چقدر بدبختی شما تاسف
    • امیر IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      18 6
      برو بگیر بخواب
  • تاجي IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    10 22
    ابرو باد و داور و حكومت دركارند تا تو جامي به كف اري و در اسيا خفت بكشي
  • خرسند IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    20 12
    آقای نکونام فقط بروابروی استقلال استقلالی بردی این چه فوتبالی بودخجالت بکش
  • جواد IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    21 2
    ب پرسپولیس تبریک میگم برای بردش و حقشم بود این برد بهتر بازی کرد و قشنگتر با احترامی ک برا استقلال قائلیم امید داریم برا بازیهای آسیایی خودشو بهتر و زودتر آماده کنه و مثل بازی قبلیش تیم عربی رو ببره
  • پرسپولیسی IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    14 2
    این استقلال با این طرز بازی اگر تو ورزشگاهی بازی میکرد که کیفیت چمن خوب بود شاید 3یا4تا گل میخورد
  • مهرداد IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    9 8
    تیم استقلال بجز رامین رضاییان بازیکن شاخص نداره . گناهی به گردن نکونام نیست .
    • کیسه کش رکاب زن IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      8 1
      با این حرفت یعنی هیچی از فوتبال نمیدونی. پس فقط نگاش کن لازم نیست چیزی بگی
  • امیر IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    11 5
    دم آقا سعید خوش قدم گرم سوزوند کیسه را
  • احد علیزاده IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    9 4
    پرسپولیس ♥️💔♥️💔♥️💔♥️💔♥️
  • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    6 2
    امروز استقلال وار هم به کمک استقلال نیامد
  • آیت IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    7 5
    باسلام یادتون نره اگر رضاییان نبودپرپولیس هم گل نمی‌زد دمش گرم واقعا آبروی پرسپولیس راخرید
  • صفا IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    10 4
    پرس پلیس قهرمان
  • هموطن IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    7 10
    من از بچگی تاکنون طرفدار پرسپولیس هستم. ولی همیشه علاقه مند به وجود یک استقلال قوی هستم که شاهد یک بازی با هیجانات بالا باشیم لطفا به آقا جواد نکونام هجمه وارد نکنید تا این مربی زحمتکش بتونه با آرامش به وظیفه خودش بپردازد
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    11 7
    من استقلالیم ولی خداوکیلی پرسپولیس خیلی بهتر و روونتر از استقلال بازی کرد و واقعاً حقّش بود بازی رو ببره.
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
      2 0
      درسته نظر شما اما تیتر خبر پایان کار نکونام بود توضیح آن هیچ ربطی به تیتری که زدن نیست همه چیمون بهم میاد..
  • علی IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    1 21
    باز خوبه اینا اینقدر از گل آفساید خوشحال هستن اگر مثل استقلال جام آسیا اونم ۲بار رو میبردن گمونم دیگه سکته میکردن بعدشم تیم استقلال رو دست نداره اگر این نکونام نباشه آخه دیدید این لنگی ها چطور بطری آب پرت میکردن تا مسدومی بدیم😂😂💙
  • ناشناس IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    8 6
    استقلال واقعا هیچ حرفی برای گفتن نداشت.رسما در حده دسته سه بازی کرد
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    5 0
    آخه دقیقه‌ی ۹۰ وقتِ تعویضِ مگه چکش خب زودتر تعویض میکردی دیگه.
  • قاسم IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    7 1
    استقلال اگر تمام بازیکنان چلسی.منچستر یونایتد.منچستر سیتی،ازاسپانیا رئال مادرید؟،بارسلونا، وبازیکنان بایر مونیخ رابخرد وبیاورد و زمین وورزشگاه ازکره مریخ انتخاب کند بازهم درمقابل پرسپولیس قهرمان باید سر تعظیم فرود آرد وکلاه ازسر بردارد
  • سعید استقلالی IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    6 1
    جواد چکّش همین امشب اِستعفا بده و جمع کن برو خداوکیلی،آخه این چه وضعِ بازی بود،استقلال کلِّ بازی ۱۱نفره داشت دفاع میکرد بعد از اینکه گل رو خورد تازه یادش اُفتاد که حمله کنه.
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    6 0
    حیف پولهای هنگفت بی زبانی که به نکونام دادند اوبه عشق پولهای استقلال به این تیم امده درسه میابقه گذشته هم حق مساوی هم پداشت وباپنالنبهای ااکی مساوی گرد
  • IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    3 4
    باسلام خداوکیلی خودتون قضاوت کنید پیام هایی که همینجا گذاشته شده نشانه بی شخصیتی لنگی هاوباشخصیتی خودتون میدونیدیعنی سرورتون هستش
  • آبی IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۴
    3 6
    بهتربود مینوشتید چاقوی بیژن حیدری بر گلوی استقلال ، خیلی عجله داشت برای اعلام پنالتی آخه چیزی از زمان باقی نمانده بود !!!