فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی تاکید کرد که شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سیّد حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار کرد.

سردار اسماعیل قاآنی

به گزارش همشهری‌آنلاین، متن پیام تسلیت سردار قاآنی به این شرح است:

"مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا"

برادران غیورم در حزب الله سرافراز لبنان

سلام علیکم بما صبرتم

شهادت مظلومانه و جانگداز رهبر مجاهد حزب الله جناب سید حسن نصرالله، همه ما را داغدار و جبهه مقاومت اسلامی و آزادگان جهان را سوگوار نمود. آن عزیز سفر کرده، همه عمر بابرکت و پرافتخار خویش را در میدان رزم با خبیث ترین دشمنان اسلام و قرآن گذراند و سر انجام خون الهی و جان گرامی خود را در راه آرمان های بلند اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و سربلندی مردم لبنان تقدیم کرد.

آن سیّد نورانی با معنویت و تدابیر بی خطیر خود، جنبش حزب الله را رهبری کرد و به اوج قله های عزت و قدرت بی پایان روحی و جهادی رسانید. فرماندهی معرکه های سخت حرب تموز و جنگ با داعش و تکفیری ها در شام و عراق، صفحاتی زرین از دفتر قطور مجاهدت های ماندگار آن شهید سعید است.

این جانب با قلبی محزون، ولی امیدوار به فضل و عنایت الهی، شهاد سیّد بزرگ مقاومت اسلامی را به برداران مجاهدم در جنبش حزب الله و خانواده صبور آن شهید عزیز و همه بردارانم در جبهه مقاومت، صمیمانه تبریک و تسلیت عرض می کنم و ان شاء الله در ادامه راه و مکتب او تا فتح فلسطین و آزادی قدس شریف، در کنار شما خواهیم ماند.

کد خبر 885756

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل