چهارشنبه ۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

فلوریدا: پدری که پول نقد و اموال فرزندانش را سرقت کرده بود به زندان افتاد.

ماجرا از این قرار بود که این مرد میانسال پس از جدایی از همسرش به شدت معتاد شده بود و برای تامین هزینه خرید مواد مخدر به پول نیاز داشت. او هر از گاهی اشیای قیمتی خانه را می‌فروخت تا اینکه این اشیا تمام شدند و وی برای اینکه بتواند مواد مخدر تهیه کند خودروی پسر 28ساله‌اش را بدون اجازه او به نصف قیمت فروخت.

او همچنین به اسکناس‌ها و سکه‌های موجود در قلک دختر کوچکش هم رحم نکرد و آنها را هم سرقت کرد. به این ترتیب فرزندانش با پلیس تماس گرفتند و ماموران این پدر معتاد را دستگیر کردند.

استفاده از تاکسی برای سرقت

نیوجرسی: در حالی که معمولا سارقان از خودرو‌های سرقتی برای سرقت استفاده می‌کنند، یک سارق جوان برای دستبرد زدن به بانک از تاکسی استفاده کرد. وی در کمال خونسردی یک تاکسی گرفت و از راننده خواست مقابل بانک توقف کند تا او کار بانکی‌اش را انجام دهد.

راننده تاکسی از همه جا بی‌خبر هم به درخواست او عمل کرد. به این ترتیب سارق وارد بانک شد و حدود 3 هزار دلار از صندوق سرقت کرد و پیش از اینکه آژیر خطر به صدا درآید بانک را ترک کرد.

البته پلیس چند کیلومتر دورتر از بانک موفق شد تاکسی را متوقف و این سارق را -که یکی از عابران در حالی سوار شدن به تاکسی او را دیده بود- دستگیر کند. گفتنی است او دلیل استفاده از تاکسی برای سرقت را رد گم کردن و اینکه کسی به او شک نکند اعلام کرد. البته قرار نیست درجریان این پرونده اتهامی به راننده تاکسی وارد شود.

استراحت در خانه مالباخته

کانزاس سیتی: سارقی که پس از سرقت اموال یک خانه خیلی خسته شده بود، تصمیم گرفت چند دقیقه‌ای در این خانه چرت بزند. اما همین اقدامش موجب شد که چند سال آینده را در زندان سپری کند.

این جوان 28 ساله با سوء استفاده از فرصتی که ساکنان یک خانه مجلل به سفر رفته بودند با شکستن پنجره وارد خانه آنها شد و سر فرصت همه اشیای قیمتی از جمله وسایل عتیقه را وسط اتاق پذیرایی جمع کرد تا آنها را در خودرو گذاشته و با خود ببرد.

اما از آنجایی که خیلی خسته شده بود و می دانست ساکنان خانه تا روز بعد از سفر بازنمی‌گردند، روی مبل راحتی این خانه خوابید. غافل از اینکه خدمتکار خانه صبح زود از راه رسید و با مشاهده این سارق پلیس را در جریان قرار داد.

ماموران بلافاصله در محل حاضر شدند و این سارق جوان را با خود به مقر پلیس انتقال دادند. هرچند او موفق به سرقت اموال نشده اما به دلیل ورود غیرمجاز به این خانه به حبس محکوم خواهد شد.

کتک زدن پستچی

آلاسکا: دیر رسیدن یک بسته پستی به دست صاحبش به اندازه‌ای او را کلافه کرد که این زن به زد و خورد با پستچی نگون بخت پرداخت. این زن میانسال منتظر دریافت یک بسته پستی از سوی همسرش که در کشوری دیگری زندگی می‌کرد بود، اما با وجود اینکه شوهرش اعلام کرده بود بسته را به صورت سفارشی پست کرده است و به زودی آن را دریافت خواهد کرد، بسته با وجود گذشت یکماه به دستش نرسید.

این زن در طول این مدت مدام با اداره پست تماس می‌گرفت اما پاسخی دریافت نمی‌کرد. سرانجام وقتی مامور پست برای تحویل دادن بسته، زنگ در خانه او را به صدا درآورد با برخورد بسیار خشن این زن مواجه شد. این زن بدون اینکه کوچک‌ترین حرفی بزند با راکت تنیس ضربه محکمی به سر پستچی زد و او را نقش بر زمین کرد. این زن هم اکنون در بازداشت به سر می‌برد.

کد خبر 88802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز