دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
۰ نفر

به مناسبت هفته ملی کودک فردا صحن علنی میزبان تعدادی از کودکان نخبه شهر تهران خواهد بود.

شورای شهر

همشهری آنلاین: دویست و شصت و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش به صورت فوق‌العاده در روز سه شنبه دهم مهرماه سال ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۴۵ تا ۱۲ در محل تالار شورا برگزار می‌شود.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورا با اعلام اینکه به مناسبت هفته ملی کودک فردا صحن علنی میزبان تعدادی از کودکان نخبه شهر تهران خواهد بود؛ گفت: مقرر شده مراسم نمادینی به منظور تجلیل از این کودکان در جلسه شورای اسلامی شهر تهران برگزار شود.
وی همچنین از ارائه گزارش در خصوص وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران، به ویژه خودروهای «ون» از سوی، سید جعفر تشکری هاشمی، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.
بر اساس اعلام نادعلی، بررسی لایحه «اعطای مجوز به شهرداری تهران در جهت شرکت در افزایش سرمایه بانک شهر» و بررسی «طرح ممنوعیت افزایش کیوسک ها و کاهش سالیانه دو درصد از تعداد این دکه ها در سطح مناطق ۲۲ گانه شهر تهران» از جمله سرفصل دستوراتی است که در صحن دویست و شصت و نهم مورد پایش اعضا قرار خواهد گرفت.
وی در پایان، بررسی حسابرسی «سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، برای سال مالی ۱۴۰۲» به همراه قرائت گزارش کمیسیون اصلی را به عنوان دستور پایانی جلسه فردا ذکر کرد.

کد خبر 888550
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha