دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶
۰ نفر

فلورنس پیو و اندرو گارفیلد که در فیلم «ما در زمان زندگی می‌کنیم» همبازی بوده‌اند، در وضعیتی عجیب روی فرش قرمز دیده شدند.

ما در زمان زندگي مي كنيم

همشهری آنلاین: اندرو گارفیلد که برای تبلیغ فیلم جدیدش در «ما در زمان زندگی می‌کنیم» در جشنواره فیلم لندن حضور دارد، ماکت مقوایی بازیگر مقابلش، فلورنس پیو را که به دلیل حضور در فیلمبرداری پروژه دیگری نتوانسته به لندن برود، با خود روی فرش قرمز برد.

«ما در زمان زندگی می‌کنیم» درامی عاشقانه به کارگردانی جان کرولی بر اساس فیلمنامه‌ای از نیک پین با بازی فلورنس پیو و اندرو گارفیلد است.

این فیلم داستان مردی به نام توبیاس با بازی گارفیلد است که به تازگی از همسرش جدا شده و سعی دارد مسیر زندگی‌اش را پیدا کند. او با زن آشپزی به نام الموت با بازی پیو آشنا می‌شود که زندگی توبیاس را پیچیده‌تر می‌کند.

بازیگر مشهور روی فرش قرمز تبدیل به مقوا شد!

پیو در مراسم اکران همین فیلم در جشنواره فیلم سن سباستین هم در کنار گارفیلد دیده نشده بود، اما در جشنواره تورنتو حضور داشت. این دو در تور مطبوعاتی «ما در زمان زندگی می‌کنیم» در هفته‌های گذشته چندین مصاحبه مشترک برگزار کردند که برخی از آن‌ها بسیار پربیننده شد.

فلورنس پیو در حال بازی در فیلم «آذرخش‌ها» از جهان سینمایی مارول است که یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های این مجموعه است و احتمالا در سال ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.

اندرو گارفیلد هم که برای سه چهار سالی از سینما دور بود، در بازگشت به سینما جز فیلم «مادر زمان زندگی می‌کنیم»، در دو پروژه سینمایی دیگر هم بازی خواهد کرد. یکی از این پروژه‌ها به نام «بعد از شکار» به کارگردانی لوکا گوادانینو، کارگردان پرسروصدای ایتالیایی، است.

کرولی قبلا درام عاشقانه «بروکلین» (۲۰۱۵) را ساخته بود که تحسین منتقدان را به دنبال داشت.

کد خبر 892870
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha