شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

حمید هیدارن: اوضاع فوتبال در استان قم چندان خوشایند نیست.

 پس از آنکه کادر مدیریتی و مربیان صبای قم به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی عطای کار در این تیم را به لقایش بخشیدند، حالا نوبت به واگذاری سهمیه‌های دیگر استان در لیگ‌های دسته اول و دوم رسیده است تا مشخص شود رشد همه‌جانبه ورزش در اقصی ‌نقاط ایران با سیاست‌های نیم‌بند کنونی سازمان تربیت‌بدنی میسر نیست.

اخیرا عنوان شده تیم سازان‌راه قم که 2 سال پیش به واسطه خرید امتیاز تیم خورشید زریوار مریوان در عرصه مسابقات لیگ دسته دوم ایران ابراز وجود کرده بود، قصد واگذاری امتیاز خود و انصراف از تیم‌داری دارد.

 البته شرط عملی شدن این مسئله گرفتن ضمانتنامه 150 میلیون تومانی از اداره کل و یا هیات فوتبال استان قم است. در واقع مسئولان سازان‌راه که مدعی هستند طی 2 سال 800 میلیون تومان هزینه کرده‌اند، حاضر شده‌اند با همان مبلغی که تیم را خریداری کرده بودند آن را واگذار کنند.

 البته اگر قرار به واگذاری امتیاز باشد، قطعا اداره کل تربیت بدنی استان یا هیات فوتبال مسئولیت اداره تیم فوتبال را برعهده نخواهند گرفت چرا که بودجه‌ای برای این منظور در اختیار ندارند و از طرفی اگر پولی هم داشتند، به صبای قم که نماینده استان در لیگ برتر است کمک می‌کردند. این داستان را تا همین‌جا داشته باشید تا از اوضاع نابسامان تیم فوتسال ارم‌کیش یادی بکنیم، تیمی که اسیر مشکلات حاشیه‌ای شده و وضع خوبی در جدول مسابقات لیگ برتر فوتسال ندارد.

 اختلاف‌نظر مربی و مدیر باشگاه بر همگان آشکار شده و در این میان بیشترین ضرر را تماشاگرانی می‌کنند که برای دیدن دیدارهای خانگی ارم‌کیش به سالن برگزاری مسابقات می‌آیند.

همشهری استانها

کد خبر 89581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز