یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

بوستون: بدون تردید هنرپیشگی یکی از حرفه‌هایی است که بسیاری از جوانان به آن علاقه دارند، اما برخی با سوء‌استفاده از این علاقه از افراد علاقه‌مند به بازیگری پول زیادی دریافت می‌کنند.

اخیرا هم یک شیاد که خود را فیلمساز معرفی کرده است با چاپ آگهی از مردم خواسته تا برای حضور در فیلم مشهوری که قصد ساخت آن را دارد، داوطلب هنرپیشگی شوند.

گفتنی است این مرد هزینه‌های زیادی را بابت امتحان هنرپیشگی از داوطلبان دریافت کرده و پا به فرار گذاشته است و هم‌اکنون پلیس به دنبال اوست. این در حالی است که گزارش‌ها از خروج این مرد از کشور حکایت دارد.

هزینه دور زدن با خودرو

استکهلم: معمولا هنگام خرید خودرو از نمایشگاه‌های خودرو رسم بر این است که خریدار به همراه یکی از کارمندان نمایشگاه یا به تنهایی خودرو را در اختیار می‌گیرد تا
به اصطلاح با آن دور بزند و از سلامت فنی خودرو اطمینان یابد. این در حالی است که چنین اقدامی اخیرا هزینه زیادی را برای یک نمایشگاه خودرو به دنبال داشته است.

ماجرا از این قرار بود که مردی با ظاهری آراسته وارد نمایشگاه شد و از مدیر نمایشگاه خواست گران‌ترین خودرو‌اش را به او نشان دهد. به این ترتیب با این مرد پشت فرمان یک خودروی 500 هزار دلاری نشست اما در کمتر از 30 دقیقه این خودروی لوکس را به یک آهن‌پاره تبدیل کرد. به گفته این مرد میانسال او حین رانندگی کنترل خودرو را از دست داده و تصادف شدیدی کرده است. البته شرکت بیمه خسارات وارده را تا حدود زیادی می‌پردازد.

انگشت در میان میله

کالیفرنیا: با وجود اینکه تصور می‌شود آتش‌نشان‌ها معمولا برای خاموش کردن آتش به ماموریت اعزام می‌شوند اما یک مورد اضطراری آنها را راهی یک ماموریت جالب کرد. ماجرا از این قرار بود که انگشت یک بیمار بستری در بیمارستان بین میله‌های تخت گیر کرد و به هیچ وجه بیرون نمی‌آمد.

این مرد که به بیماری قلبی دچار بود درد زیادی را تحمل می‌کرد و هرچه کارکنان بیمارستان تلاش کردند، نتوانستند انگشت او را از این مخمصه خلاص کنند. به این ترتیب ماموران آتش نشانی وارد عمل شدند و توانستند با بریدن میله‌ها دست این مرد جوان را بیرون بکشند.

جالب است که او نمی‌داند با چه انگیزه‌ای دستش را به زور وارد شیار بین میله‌های تخت کرده بود . البته علاوه بر قلب این مرد، انگشتش هم باید مداوا شود چون بر اثر چند ساعت گیر کردن بین میله‌ها جریان خون‌رسانی به آن قطع شده است.

ازدواج به خاطر پول

ژوهانسبورگ: گزارش‌ها حاکی از آن است که مردی مقیم آفریقای جنوبی به طور همزمان با 4 زن ازدواج کرده است تا پول پس‌انداز کند. این در حالی است که قانون چنین مجوزی را در اختیار او قرار داده است.

این مرد به خبرنگاران گفت از آنجایی که قصد داشته 4 همسر داشته باشد، مراسم ازدواجش را در یک شب برگزار کرده تا هزینه‌ها کاهش یابد. گفتنی است که او برای برگزاری این مراسم هزینه نسبتا زیادی کرد و برای تهیه غذای عروسی برای میهمانان از گوشت 8 گاو استفاده کرد.

با این حال او معتقد است که باز هم هزینه‌های عروسی او در مقایسه با برگزاری 4 مراسم عروسی جداگانه کمتر بوده است و در این مورد صرفه‌جویی شده است. گفتنی است همه ساکنان دهکده محل اقامت این مرد و همسرانش به جشن عروسی آنها دعوت شده بودند. علاوه بر این برخی خبرنگاران هم از مناطق دیگر برای گزارش این مراسم به این دهکده آمده بودند.

کد خبر 91374

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز