سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۹:۳۴
۰ نفر

ویسکونسین: قاچاقچیان برای قاچاق مواد مخدر و جلوگیری از شک کردن پلیس به عملیاتشان به انواع روش‌ها متوسل می‌شوند.

این در حالی است که یک جوان 18 ساله در مقابل چشمان 2 مامور پلیس و با تقلید از قاچاقچیان دست به اقدامی زد که ماموران را متحیر کرد. ماجرا از این قرار بود که این جوان قصد داشت مقداری مواد مخدر را به یکی از مشتریانش بفروشد، اما سر بزنگاه پلیس سر رسید و آنها را حین معامله دستگیر کرد.

با وجود این پیش از اینکه ماموران بتوانند مواد مخدر را از او بگیرند این جوان شروع به بلعیدن آن کرد. البته ماموران بلافاصله توانستند او را از این کار باز دارند و به بیمارستان انتقال دهند.

سرقت ساندویچ سوسیس

ماساچوست: مردی به خاطر شکمو بودن بیش از حد به زندان افتاد. این مرد در حال قدم زدن در پارک بود که جوانی را در حال باز کردن یک ساندویچ سوسیس مشاهده کرد. او که از بو و ظاهر خوشایند ساندویچ حسابی وسوسه شده بود، جلوتر رفت و در یک چشم بر هم زدن ساندویچ را از دست این جوان قاپید و پا به فرار گذاشت.

جوان که از این اتفاق خیلی عصبانی شده بود، این مرد را دنبال کرد و پس از نیم ساعت تعقیب و گریز توانست او را به دام بیندازد و تحویل پلیس بدهد. نکته جالب این بود که حین فرار او توانست بیش از نصف ساندویچ را بخورد.

هرچند در ظاهر این اقدام مجازات زیادی ندارد اما دادگاه، مرد ساندویچ دزد را به 18 ماه زندان محکوم کرده است و جوانی که ساندویچش سرقت شده هم به هیچ وجه قصد ندارد از شکایتش صرف‌نظر کند. به نظر او سرقت، سرقت است.

اشتباه در عملیات ساختمانی

فلوریدا: پیرزن 76 ساله‌ای که سقف خانه‌اش به اشتباه توسط کارگران ساختمانی برداشته شده بود، به دادگاه شکایت کرد. این پیرزن برای یک هفته به خانه دخترش در شهر دیگری رفته بود اما هنگام بازگشت در کمال تعجب مشاهده کرد که خانه‌اش سقف ندارد. او که از مشاهده این صحنه شوکه شده بود پس از بررسی موضوع دریافت که کارگران ساختمانی نشانی را اشتباه آمده‌اند و در حالی که باید سقف خانه دیگری را برمی‌داشتند، سقف خانه او را خراب کرده‌اند.

به این ترتیب این زن به دادگاه شکایت و ادعای دریافت غرامت سنگینی را از شرکت ساختمانی مطرح کرد. البته هنوز مشخص نیست که کارگران نشانی را اشتباه رفته‌اند یا نشانی به اشتباه به شرکت ساختمانی اعلام شده است. این در حالی است که شرکت ساختمانی خود را مسئول این اشتباه نمی‌داند و حتی از بازسازی سقف این خانه هم خودداری می‌کند.

بمب کالری

لندن: یکی از مضرات فست‌فود‌ها وجود چربی و نمک زیاد در آنها و در نهایت کالری بسیار زیادی است که در مقابل ارزش تغذیه‌ای کم در این غذا‌ها وجود دارد. این در حالی است که اغلب رستوران‌ها تلاش می‌کنند با کاهش روغن و نمک مصرفی در فست‌فود‌ها تا حدودی جلوی انتقاد‌ها را بگیرند و مشتریان بیشتری جلب کنند.

جالب است که در بحبوحه این جریان یک رستوران دست به اقدام عجیبی زده و همبرگر‌هایی را به دست مشتری می‌دهد که هر کدام2 هزار و 645 کالری دارد. در این همبرگر مقدار زیادی گوشت و پنیر به همراه سس فراوان وجود دارد.

به دنبال اعلام کالری غذا‌های این رستوران منتقدان صاحب آن را نشانه گرفته‌اند و معتقدند که او با غذا‌هایش سلامتی مردم را به خطر انداخته است. گفتنی است هر کدام از این همبرگر‌ها به جای 3 وعده غذا کافی هستند.

کد خبر 91604

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز