چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

نیویورک: مردی با سوء‌استفاده از حس ترحم مردم، پول کلانی به جیب زد. این مرد برای اینکه بتواند اعتماد مردم را جلب کند از آنها می‌خواست که برای سلامتی فرزند بیمارش دعا کنند.

به این ترتیب بسیاری از افراد به او پول می‌دادند تا بتواند هزینه درمان تنها فرزندش را تامین کند. اما یک روز در حالی که این مرد سرگرم داستان‌سرایی بود یکی از افرادی که قصه او را می‌شنید به حرف‌هایش مشکوک شد و با اصرار فراوان از او خواست فرزندش را از نزدیک ببیند. به این ترتیب پرده از راز این مرد شیاد برداشته شد. 

البته دادگاه هنوز در مورد او تصمیم نگرفته است و مشخص نیست افرادی که به او کمک کرده‌اند چگونه می‌توانند پولشان را پس بگیرند.

خوابیدن سارق در فریزر

فلوریدا: هوای خنک و مطبوع فریزر یک خودروی سنگین موجب به دام افتادن یک سارق شد. این مرد قصد داشت خودرو را سرقت کند اما متوجه شد که در پشت این خودرو یک فریزر مخصوص حمل غذا وجود دارد.

او که خیلی گرسنه بود برای برطرف کردن گرسنگی‌اش وارد فریزر شد و یک کنسرو لوبیا برداشت تا آن را بخورد. اما چرت چند دقیقه‌ای او به یک خواب چند‌ساعته تبدیل شد و او را به دام انداخت.

در این بین راننده خودرو هم که برای استراحت به هتل رفته بود بازگشت و سارق خواب‌آلوده را داخل فریزر پیدا کرد. گفتنی است سارق به پلیس گفت کنسرو لوبیا جزء غذا‌هایی است که او دوست ندارد اما از آنجایی که خیلی گرسنه بود چاره‌ای جز خوردن این کنسرو نداشت.

هرچند او موفق به سرقت خودرو نشده است اما به دلیل ورود غیر مجاز به داخل فریزر جریمه خواهد شد. از سوی دیگر او هم‌اکنون به علت سرماخوردگی شدید در بیمارستان به سر می‌برد.

سرقت در سرقت

برلین: مردی که برای توضیح در مورد یک سرقت به اداره پلیس احضار شده بود، در طول مسیر جرم خودش را سنگین‌تر کرد. این مرد باپای پیاده در حال رفتن به اداره پلیسی بود که در نزدیکی خانه‌اش قرار داشت. اما در حالی که از مقابل یک فروشگاه می‌گذشت، ایده‌ای شیطانی به ذهنش خطور کرد.

او که گمان می‌کرد پلیس هرگز بابت این سرقت به او مشکوک نخواهد شد، داخل فروشگاه رفت و در یک چشم بر هم زدن مقدار زیادی پول از کیف یکی از مشتریان که در حال خرید بود، سرقت کرد. او بلافاصله پا به فرار گذاشت و با خونسردی کامل به اداره پلیس رفت تا در مورد سرقتی که هفته گذشته انجام شده بود، توضیح بدهد.

این در حالی بود که با توجه به نزدیک بودن فاصله فروشگاه تا اداره پلیس، کارمندان فروشگاه گزارش سرقت را به همین مرکز اطلاع داده بودند. همین‌که این مرد پایش را داخل مرکز پلیس گذاشت، دستگیر شد.

آب ننوشید

تایپه: پیشرفت تکنولوژی و از سوی دیگر بی‌احتیاطی سارقان موجب شده است که آنها زودتر از گذشته توسط پلیس شناسایی و دستگیر شوند. گزارش‌ها حاکی از آن است که سارقی هنگام سرقت از  یک رستوران مقداری آب نوشیده و همین نکته به دستگیری‌اش منجر شده است.

این سارق جوان هنگام سرقت از یک خانه، از یخچال یک پارچ آب برداشت و یک لیوان آب خورد. او لیوان را روی میز گذاشت و پس از جمع‌آوری لوازم و بار زدن آنها از خانه خارج شد. اما هنگامی که ساکنان خانه متوجه سرقت شدند با پلیس تماس گرفتند و پلیس در وهله اول از لیوان روی میز نمونه گرفت.

از آنجایی که نمونه DNA همه سارقان سابقه‌دار در اداره پلیس موجود است، پلیس پس از تطبیق این نمونه با نمونه‌های دیگر توانست سارق را که در فهرست سارقان سابقه‌دار بود شناسایی کند. به این ترتیب افراد پلیس به خانه این مرد رفته و او را دستگیر کردند.

کد خبر 93401

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز