شنبه ۱۶ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۹
۰ نفر

نیویورک: در شرایطی که بحران بیکاری روز به روز جدی‌تر می‌شود، جوانی 24 ساله اقدام به تبلیغات به وسیله تی‌شرت کرده است.

این جوان خوشفکر پس از اینکه از محل کارش اخراج شد به این فکر افتاد که کاری برای خودش دست و پا کند. اما از آنجایی که سرمایه‌ای نداشت تصمیم گرفت از تی‌شرتی که هر روز به تن می‌کرد به عنوان سرمایه استفاده کند.

او به شرکت‌های مختلف مراجعه کرد و گفت که حاضر است تبلیغات شرکت آنها را روی تی‌شرتش چاپ کرده و در خیابان راه برود. هرچند روش‌های زیاد و تجربه شده‌ای برای تبلیغات وجود دارد اما بسیاری از شرکت‌ها پیشنهاد جدید او را پذیرفتند. به این ترتیب این جوان سالانه 85 هزار دلار از این راه درآمد دارد.

مسائل خانوادگی و یاری پلیس

تگزاس: زنی که برای دومین بار به بهانه‌ای واهی با خط اضطراری پلیس تماس گرفته بود، به زندان افتاد. این زن 34ساله چندی پیش با پلیس تماس گرفت و گفت که نامزدش به او دروغ گفته است.

پلیس که تصور می‌کرد پای یک ماجرای جنایی در میان است برای بررسی جزئیات بیشتر وارد خانه این زن شد اما دست آخر مشخص شد که نامزد او در مورد تاریخ ازدواجش به او دروغ گفته است.

به این ترتیب ماموران از او تعهد گرفتند که دیگر برای چنین مواردی با پلیس تماس نگیرد و او را به طور نقدی جریمه کردند. اما چند روز بعد این زن بار دیگر با پلیس تماس گرفت و با ادعاهای دروغ، ماموران را به خانه‌اش کشاند.

اما باز هم ماموران متوجه شدند که این زن از دست نامزدش عصبانی است. بالاخره، ماموران به جای نامزد این زن، خود او را دستگیر کردند و به زندان انداختند. به گفته آنها این زن وقت ماموران پلیس را برای مسائلی که به پلیس مربوط نمی‌شود گرفته و باید مجازات شود.

ضربه مغزی با کدوتنبل

لیورپول: کدو تنبل تاثیر درمانی دارد و برای نمونه تاثیرش در کاهش گلودرد ثابت شده است این در حالی است که یک مرد میانسال به دلیل برخورد کدوتنبل با سرش راهی بیمارستان شد. این مرد در حال رانندگی در بزرگراه بود که یک کامیون در حال حمل کدوتنبل جلوی او قرار گرفت.

این کامیون با سرعت زیادی حرکت می‌کرد  و در یک چشم بر هم زدن یکی از بزرگ‌ترین و سنگین‌ترین کدو حلوایی‌ها از بار کامیون جدا شد و در حالی که در هوا معلق بود به شیشه خودروی این مرد برخورد کرد.

بر اثر این برخورد، شیشه خودرو شکست و کدو تنبل به سر او اصابت کرد. به این ترتیب این مرد دچار ضربه مغزی شد و کنترل خودرو را از دست داد و با گاردریل‌ها برخورد کرد.

ماموران امداد این مرد را به بیمارستان منتقل کردند و او هم‌اکنون در حال اغماء به سر می‌برد. گفتنی است که راننده این کامیون به دلیل بی‌توجهی به نحوه بار زدن و رعایت نکردن نکات ایمنی به زندان افتاده است.

شرکت در مراسم دفن خود

ریو دو ژانیرو: یک مرد برزیلی با شرکت در مراسم ختمش خانواده‌اش را شگفت‌زده کرد. گزارش‌ها حاکی از آن است که این مرد 59 ساله بر اثر یک حادثه رانندگی از دنیا رفته است و از آنجایی که امکان شناسایی چهره‌اش وجود نداشت خانواده او هم مرگش را تایید کردند.

به گفته خانواده این مرد او شب پیش از حادثه از خانه خارج شده و به خانه بازنگشته بود. همسر این مرد پس از تماس‌های‌ بی‌نتیجه با تلفن همراهش به اداره پلیس مراجعه کرد و در آنجا متوجه شد که همسرش فوت کرده است.

به این ترتیب در حالی که خانواده‌اش در حال دفن جسد مردی بودند که تصور می‌کردند پدر خانواده است، این مرد با پای خودش در مراسم حاضر شد. او گفت که همراه با دوستانش در جنگل گم شده بوده و سرانجام راه خانه را پیدا کرده است. تحقیقات پلیس هم نشان داد که جسد متعلق به مرد دیگری بوده و تنها برخی مشخصاتش شبیه این مرد بوده است.

کد خبر 94659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز