جمعه ۲۲ آبان ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

لندن: یک مرد انگلیسی که سابقه‌ای طولانی در ماجراجویی دارد سرانجام موفق شد یک رکورد جهانی به نام خود ثبت کند

این مرد چندی پیش تلاش کرد یک اتوبوس دو‌طبقه را با گوش خود بکشد که در این زمینه ناکام ماند. اما وی 2 روز پیش موفق شد یکی از اتوبوس‌های دو طبقه قرمز رنگ لندن را با موهای سرش به مسافت 21 متر و 200 سانتی‌متر بکشد.

او برای انجام این کار، یک سر طناب را به موهای خود و سر دیگر آن را به سپر جلوی اتوبوس بست و این وسیله نقلیه عمومی را با خود بیش از 21 متر کشید. با اینکه وی 59 ساله است اما قصد دارد در آینده‌ای نزدیک رکوردهای دیگری را هم به نام خود ثبت کند.

سرقت شیر سیرک

برلین: شاید باور این موضوع دشوار باشد که یک سارق اقدام به سرقت شیر یک سیرک کرده است اما این موضوع حقیقت دارد چون پنجشنبه‌شب گذشته این سارق تصمیم گرفت کامیون یک سیرک را به سرقت ببرد.

با اینکه او موفق به انجام این کار شد اما در بین راه متوجه شد که داخل کامیون، یک شیر وجود دارد؛ به همین دلیل از شدت ترس کامیون را به چند تیر چراغ برق کوبید و سپس متواری شد.

به گفته شاهدان‌عینی، شیر در بین مسیر با صدای بسیار بلند، غرش کرد و راننده از ترس بیهوش شد و این سانحه رقم خورد. ماموران پلیس پس از چند ساعت شیر را داخل کامیون سرقت شده یافتند و او را به سیرک انتقال دادند. مسئولان سیرک می‌گویند که شیر آنها به دلیل استرسی که در جریان سرقت به او وارد شده در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برد و نیاز به چند روز استراحت دارد.

عنکبوت در دستگاه اشعه ایکس

ریودوژانیرو: این روزها قاچاق حیوانات به یک تجارت پر‌سود تبدیل شده است و به همین دلیل ماموران گمرک در فرودگاه‌ها با دقت هر چه تمام‌تر در پی دستگیری قاچاقچیان حیوانات هستند. دیروز خبر رسید که یک مرد انگلیسی در فرودگاه شهر ریو‌برزیل به دلیل قاچاق بیش از هزار عنکبوت دستگیر شد.

این مرد، عنکبوت‌های زنده را داخل چمدان خود جاسازی کرده بود تا آنها را از کشور برزیل خارج کند. اما هنگامی که ماموران، چمدان او را زیر دستگاه اشعه ایکس قرار دادند مشخص شد که داخل آن صدها موجود زنده وجود دارد و در واقع تصویر عنکبوت‌ها روی نمایشگر دستگاه نمایان شد.

این مرد به تحمل یکسال حبس و پرداخت 3/2 میلیون دلار جریمه محکوم خواهد شد. طبق قوانین برزیل، خارج کردن موجودات زنده از این کشور بدون دریافت مجوز کتبی جرم محسوب می‌شود.

حاشیه‌های کنکور کره جنوبی

سئول: هفته گذشته، آزمون ورودی دانشگاه‌های کشور کره جنوبی برگزار شد که حاشیه‌های این آزمون از متن آن بسیار جالب‌تر بود. در روز برگزاری آزمون، دولت ساعت آغاز به کار اداره‌ها و سازمان‌های دولتی را یک ساعت به عقب کشید تا در خیابان‌ها ترافیک ایجاد نشود.

همچنین در زمان برگزاری آزمون شفاهی که 30 دقیقه به طول انجامید پرواز همه هواپیماها بر فراز محل‌های برگزاری آزمون ممنوع شد. علاوه بر این برای خودروهایی که در نزدیکی مراکز برگزاری آزمون بوق می‌زدند جریمه سنگینی در نظر گرفته شد.

البته این پایان ماجرا نبود چون افزایش تعداد قطارهای مترو و همچنین اتوبوس‌های درون شهری از جمله سایر تدابیر برای حضور بموقع داوطلبان در آزمون بود. دواطلبانی هم که مبتلا به آنفلوانزای نوع آ بودند در اتاق‌های جداگانه امتحان دادند.

کد خبر 95096

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز