با ورود کرونا به کشور و شیوع گسترده آن، سازمان و ارگان های مختلف برای ضدعفونی کردن معابر و المان های شهری یشقدم شدند. مردان سرخ پوش آتش نشانی هم لباس رزم به تن کردند و به نبرد با کرونا وارد میدان شدند.

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: ماموران آتش نشانی مردان روزهای سخت هستند. آنها در حادثه ناگوار و تلخ پلاسکو نشان دادند برای نجات هموطنان جانشان را فدا می کنند. این روزها که کرونا در شهر پرسه می زند و جان شهروندان را تهدید می کند، سرخ پوشان آتش نشانی وارد میدان نبرد با ویروس کووید ۱۹ شده اند و با امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارند، مشغول ضدعفونی معابر اصلی و فرعی هستند.

به گفته «امیر مسعود اشراق» ریس ایستگاه شهید امینی، ماموران این ایستگاه از همان روزهای اول از طریق ضدعفونی کردن معابر منطقه ۶ نبرد با کرونا را شروع کردند.

محله های امیرآباد، قزل قلعه، تپه اکبری، یوسف آباد و شهرک والفجر تحت پوشش این ایستگاه هستند و ماموران آتش نشانی ایستگاه شهید امینی به طور مستمر عملیات ضدعفونی را در معابراصلی و فرعی  این محله ها را انجام می دهند.

«مریم حسینی نژاد» از ساکنان شهر والفجر در گفت و گوی تلفنی به خبرنگار ما گفت: «ماموران آتش نشانی مثل همیشه همراه مردم هستند و برای ریشه کنی بیماری کرونا تلاش می کنند. این روزها که همه از ترس ابتلا به کرونا در خانه هایمان قرنطینه شده ایم ،اما آنها شبانه روز مشغول ضدعفونی کردن معابر و خودروها هستند.»

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha