یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

مرد کلاهبردار بعد از جعل سند شرکت در مزایده، میلیون‌ها تومان کلاهبرداری کرد و گریخت

اسفندماه 2 سال قبل، هنگام مزایده خودروهای فرسوده سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، مردی به نام حسین – ز در این مزایده شرکت کرده و طبق مقررات 5 درصد از مبلغ مزایده را به حسابی که اعلام شده بود، واریز کرد.

با اعلام نتیجه مزایده، از آنجا که این مرد جزو برندگان مزایده نبود،  مبلغ 5 درصد واریزی به این مرد با چکی به وی بازگردانده شد اما مدتی بعد با بررسی سوابق اسناد مالی، مشخص شد که این مرد با جعل چک به مبلغ 5 میلیون تومان، این مبلغ را به حساب خودش در یک شعبه دیگر حواله کرده است.

با شکایت نماینده حقوقی سازمان بازنشستگی و دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای ناحیه 10 تهران، پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و در تحقیق از 2 شعبه بانکی که متهم به آنها مراجعه کرده بود، مشخص شد تمامی مدارک وی جعلی هستند.

سرهنگ کارآگاه حسین خان بابائی‌- رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ - با اعلام اینکه پلیس در تعقیب این متهم است، گفت: بازپرس پرونده دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم را صادر کرده است.

وی از شهروندانی که از هویت واقعی متهم یا محل زندگی وی اطلاعاتی دارند درخواست کرد به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در خیابان 12 فروردین یا شعبه نهم دادسرای ناحیه 10 تهران مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 21866028 تماس حاصل نمایند.

کد خبر 107020

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز