گروه حوادث: مرد جوان که با فریب، دختر 19 ساله او را به مخفیگاه شیطانی خود کشانده و با همدستی دوستانش مورد آزار و اذیت قرار داده بود، زمانی که قصد داشت نقشه خود را برای دومین بار عملی کند، از سوی پلیس دستگیر شد

صبح 24 خرداد امسال، دختر جوانی به دادسرای جنایی تهران رفت و از ماجرای شومی که بر او گذشته بود پرده برداشت. این دختر به قاضی پرونده گفت: یک ماه قبل با پسر جوانی به نام فرامرز آشنا شدم. او مدعی بود که عاشق من است و قصد دارد با من ازدواج کند. من هم که حرف‌هایش را باور کرده بودم، چند بار برای دیدن او از خانه خارج شدم و با هم به پارک و کافی‌شاپ رفتیم.

دختر جوان ادامه داد: در این مدت آنقدر به فرامرز علاقه‌مند شده بودم که چند روز قبل، وقتی او به من زنگ زد و قرار ملاقات گذاشت، بلافاصله با این قرار موافقت کردم. آن روز فرامرز گفت که یکی از دوستانش دنبال من می‌آید تا مرا نزد او ببرد اما وقتی سوار موتور دوست فرامرز شدم، او مرا به پارکینگ متروکه‌ای در جنوب تهران برد.

در آنجا فرامرز را به همراه 2 نفر دیگر از دوستانش دیدم که انگار منتظر من بودند. حسابی ترسیده بودم و خواستم آنجا را ترک کنم ولی آنها مرا کتک زدند و به زور مورد آزار و اذیت قرار دادند. سپس در یکی از خیابان‌ها رهایم کردند و متواری شدند.

بعد از شکایت دختر جوان، در حالی که پزشکی قانونی ادعاهای او را درخصوص ضرب و جرح و آزار و اذیت تأیید می‌کرد، تحقیقات برای دستگیری فرامرز و دوستانش شروع شد. درحالی‌که هنوز ردی از متهمان به دست نیامده بود، دختر جوان با ماموران تماس گرفت و به آنها گفت: ساعتی قبل فرامرز با من تماس گرفت و گفت که اگر تا چند ساعت دیگر به محلی که نشانی‌ آن را داده نروم، آبرویم را در محل زندگی‌ام خواهد برد.

به‌دنبال این تماس، ماموران آموزش‌های لازم را به دختر جوان دادند و راهی محل قرار شدند. آنها بعد از حضور در پارکینگ متروکه در جنوب تهران، فرامرز را به همراه یکی از همدستانش دستگیر کردند.

سرگرد نظری، رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران، با بیان این خبر گفت: بعد از دستگیری این دو متهم و اعتراف آنها به آزار و اذیت شاکی، 2 همدست دیگر آنها نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند و به اداره 16 پلیس آگاهی تهران انتقال یافتند.

کد خبر 111966

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز