شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۹
۰ نفر

گروه حوادث: مرد جنایتکار که در جریان یک تیراندازی خونین، اعضای یک خانواده را در سال 1992 به رگبار بسته بود، صبح پنجشنبه گذشته در زندانی در آلاباما با تزریق سم اعدام شد.

جاسون اریک ویلیامز

این مرد به اتهام جنایتی که در سال 1992 مرتکب شده و در جریان آن 4 عضو یک خانواده را به قتل رسانده بود، به اعدام با تزریق سم محکوم شد.به گزارش رویترز، جاسون اریک ویلیامز در جریان بازجویی‌هایی که بعد از دستگیری وی صورت گرفت ادعا کرد درشبی که این جنایت را رقم زده است، مقدار زیادی الکل و مواد‌مخدر مصرف کرده بود، بنابراین کنترلی بر رفتار خودش نداشته است.مرد جنایتکار در ساعت 6بعدازظهر، با تزریق ماده سمی اعدام شد. با اجرای این حکم وی نخستین فردی است که در آلاباما با تزریق ماده‌سمی پنتوباربیتال حکم اعدامش اجرا شده است. براساس گزارش دادگستری آلاباما، این مرد که از 18 سال قبل در صف اجرای حکم ایستاده بود، هجدهمین نفری است که در سال 2011 در آمریکا اعدام شد.

او در آن زمان مدعی بود در آن شب خونین در ماه فوریه، مقدار زیادی مشروبات الکلی، ال‌اس‌دی و کوکائین مصرف کرده بود و چون حالت عادی نداشته، به سراغ جرالد پاراویسینی و خانواده او رفته و او را به همراه همسر و 2فرزندش به ضرب گلوله از پای درآورده است.

خانواده همسر سابق

این خانواده 2هفته قبل از حادثه درگیری شدیدی با مرد جنایتکار پیدا کرده بودند و علت آن هم این بود که ویلیامز به خانه همسر سابقش که حالا با جرالد ازدواج کرده بود، رفت و از همسر سابقش خواست که نزد او بازگردد اما این زن به وی گفت که دیگر حاضر به ادامه زندگی با او نیست و برای همین باید برای همیشه او را فراموش کند. بعد از آن ماجرا بود که ویلیامز به سراغ یک قاچاقچی اسلحه رفت و اسلحه‌ای خرید و در انتظار فرا‌رسیدن زمان انتقام نشست،تا اینکه در شب حادثه، مرد جنایتکار با اسلحه‌ای به سراغ این خانواده رفت و هنگامی که فرزند خوانده همسر سابقش در خانه را گشود، وی با اسلحه اقدام به تیراندازی کرد و همسر سابق خود، شوهر او و 2فرزند خانواده را به ضرب گلوله به قتل رساند و فرار کرد.

اعدام

مرد جنایتکار بعد از گذشت 18سال سرانجام پنجشنبه گذشته، حکم اعدامش به اجرا گذاشته شد، او قبل از آنکه روی تخت مخصوص اجرای حکم دراز بکشد، گفت که امیدوارم خانواده مقتولان مرا ببخشند.

کد خبر 135590

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز