چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲
۰ نفر

لندن: مسئولان هتل بسیار آلوده‌ای که در تبلیغات خود از تصاویر غیرواقعی استفاده کرده بودند توسط پلیس دستگیر شدند.

این هتل به‌قدری کثیف و نامرتب است که حتی بسیاری از رسانه‌ها از آن به‌عنوان کثیف‌ترین هتل جهان نام برده‌اند. در این هتل موش‌ها همه‌جا جولان می‌دهند و ساس‌ها روی تختخواب‌ها وجود دارند. علاوه بر این سیم‌های بدون‌روکش برق در راه‌پله‌ها رها شده و ممکن است به‌راحتی منجر به برق‌گرفتگی مسافران و آتش‌سوزی شوند. با وجود این، مدیران این هتل برای تبلیغ هتل خود از عکس‌های جعلی استفاده کرده و هزینه کرایه هر اتاق را به‌همراه صبحانه 25پوند (بسیار پایین‌تر از استاندارد تعیین‌شده) اعلام کرده بودند و به‌دنبال آن نیز مسافران بسیاری برای اقامت در آن اقدام کردند. گفته می‌شود دست‌کم 90هزار پوند جریمه برای این مدیران در نظر گرفته می‌شود.

تمساح از نمای نزدیک

کانبرا: یک‌تور گردشگری در استرالیا گردشگران را از نمای نزدیک با خطرنا‌ک‌ترین حیوانات موجود در جنگل، دریاچه‌ و رودخانه‌های استرالیا روبه‌رو می‌کند. یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز این تور مواجه کردن گردشگران با تمساح‌های غول‌پیکر است. برخی از راهنماهای این تور در اقدامی عجیب تمساح‌هایی که در آب رودخانه آدلاید زندگی می‌کنند را درست هنگامی که قایق گردشگران بالای سر آنها قرار دارد با مهارت خاصی به‌طوری از آب بیرون می‌کشند که به‌ گفته یکی از گردشگران، می‌شود آنها را لمس کرد. این افراد با استفاده از گوشت کانگورو به عنوان طعمه باعث می‌شوند تا تمساح‌ها به‌صورت عمودی از آب بیرون بیایند. گفتنی است تمساح‌های بالغ این رودخانه بین 5تا7متر طول و بیش از 450کیلوگرم وزن دارند.

شیر ین شدن بزرگراه

آیداهو: در پی واژگون شدن یک‌کامیون در بزرگراهی در آیداهو، بیش از 14میلیون زنبورعسل و مقادیر بسیار زیادی عسل در این مسیر سرازیر شد که بزرگراه را شیرین کرد. این کامیون در حال جابه‌جایی زنبورهای عسل از کالیفرنیا به ‌داکوتا بود که در آیداهو دچار سانحه شد. ناظران این حادثه در این باره گفتند: ما به‌یکباره متوجه مه‌ سیاه‌و‌سفید عجیبی‌ شدیم که با صدای زیادی به ما نزدیک می‌شد. به گفته مسئولان تمام افراد حاضر در صحنه حادثه توسط زنبورها محاصره شده بودند، به‌همین خاطر ماموران آتش‌نشانی مجبور شدند برای دسترسی به محل حادثه و نجات افراد، روی زنبورها، کامیون و 400کندوی عسل کف بپاشند. مقامات شهری هشدار دادند که هنوز در محل حادثه تعداد بسیار زیادی زنبور وجود دارد.

شرط عجیب برای ازدواج

پکن: یک‌دختر چینی به خواستگارش گفت اگر‌1600کیلومتر پیاده راه برود، حاضر می‌شود با او ازدواج کند. هنگامی‌که لیو‌پی‌ون 29‌ساله به دختر مورد علاقه‌اش پیشنهاد ازدواج داد، لینگ‌هسو 23ساله به او گفت که فقط در صورتی پیشنهاد او را می‌پذیرد که وی1600کیلومتر را پیاده طی کند. لیو نیز در پاسخ به وی گفت: من به هر قیمتی این مسافت طولانی را با پای پیاده طی خواهم کرد، اما پیش از اینکه دختر فرصت کند به خواستگارش بگوید که شوخی کرده، لیو ماراتن خود را ‌آغاز کرده بود. وی پیش از حرکت تاکید کرد: فاصله من تا شهرعروسم در استان گوآنگ دونگ در جنوب‌شرق چین 1600‌کیلومتر است، امیدوارم هنگامی‌که به آنجا می‌رسم پیشنهادم را قبول کند.

کد خبر 140344

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز