همشهری آنلاین: وزیر آموزش وپرورش گفت: سخنان دیروز 16 مرداد مقام معظم رهبری در جمع مسئولان نظام راه‌های جدیدی بر روی مسئولان باز کرد و جلوی هر گونه یاس و ناامیدی را گرفت.

حاجی بابایی

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ آقای حاجی بابایی در همایش اردوهای راهیان نور افزود: این سخنان بویژه خطاب به کسانی است که القاء یاس و ناامیدی می‌کنند در حالی که جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت‌های چشمگیر خود افتخار جهان اسلام شده است. وی اضافه کرد: سخنان مقام معظم رهبری خطاب به کسانی است که بخواهند دست آوردهای نظام را در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ناچیز جلوه دهند.

آقای حاجی بابایی گفت: سخنان مقام معظم رهبری این بود که اگر کاستی‌هایی در نظام وجود دارد باید آن را دید و اهداف اصلی نظام را تبیین و احیاء کرد.

وزیر آموزش و پرورش افزود: حرکت امروز ملت‌های منطقه و موج بیداری اسلامی هر روز به نفع ایران و به ضرر آمریکاست.

وی تاکید کرد: امروز با خلوص نیت و ایمان ملت ایران و تقوا و شجاعت مقام معظم رهبری در مقابل بسیاری از توطئه‌هایی که هر کدام یک کشور را ساقط می‌کرد ایستاده‌ایم و سربلند بیرون آمده‌ایم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه بالاترین درجه امنیت یک کشور رضایت مردم آن است گفت: ملت ایران نیز از آگاهی و ایمان خود برای تقویت نظام اسلامی استفاده کرده است و مسئولان نیز باید رضایت حداکثری مردم را در ارائه خدمات جلب کنند.

آقای حاجی بابایی به موضوع جنگ نرم اشاره کرد وافزود: جنگ نرم مختص امروز نیست بلکه از صدر اسلام نیز وجود داشته است به گونه ای که حضرت علی(ع) وقتی به شهادت رسید تبلیغات فراوانی بر بی نمازی حضرت کرده بودند و پس از شهادت در محراب گفته بودند مگر علی(ع) نماز می‌خواند که در مسجد به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: امروز جنگ نرم به سراغ خانواده‌ها و جوانان امده است بنابراین باید جوانان را در برابر این جنگ همه جانبه واکسینه کرد.

اقای حاجی بابایی ادامه داد: اسلام برای همه ابعاد جنگ نرم پاسخ مناسب دارد که نمونه ان نمازهای پنج گانه وتکرار ان برای دوری از شیطان در طول عمر یک انسان است.

کد خبر 142593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز