مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵
۰ نفر

گروه شهری: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه ۵۰۰ ساختمان ناایمن در تهران شناسایی شده است، گفت:

سازه‌های پاساژهای علاءالدین و تیراژه نیز ناایمن هستند.به گزارش فارس، سیدرضا خوش‌زاد دیروز در جمع خبرنگاران با اشاره به 7 مهر - روز آتش‌نشان - گفت: برنامه‌های متعددی برای این روز داریم. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در بخش دیگری از سخنانش درخصوص ایمن‌سازی مدارس شهر تهران گفت: در تمامی مدارس دولتی سیستم اطفای حریق نصب شده و مدارس دیگر که نیاز داشته باشند درصورت اعلام برای آنها این سیستم نصب خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه اماکن پرخطری در سطح شهر تهران وجود دارد، گفت: متأسفانه به دلایل مختلف این اماکن حاضر نیستند اقدامات اولیه ایمنی را انجام دهند. خوش‌زاد با بیان اینکه پاساژ علاءالدین در خیابان جمهوری یکی از اماکن ناایمن شهر تهران است، گفت: روزانه تعداد قابل توجهی از افراد به این مکان مراجعه می‌کنند اما مالک این پاساژ دستورهای ایمنی را اجرایی نمی‌کند. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: انتظار ما این است که اماکن مختلف دستورات ایمنی را اجرا کنند.

به گفته خوش‌زاد، ساختمان مرکز تجاری تیراژه نیز ناایمن است و تاکنون گواهی ایمنی دریافت نکرده است. خوش‌زاد در بخش دیگری از سخنانش درخصوص ایمنی بازار تهران گفت: باید خود بازاریان نسبت به این مسئله حساس باشند. وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی اقداماتی را در این زمینه انجام داده است اما متأسفانه در بازار برخی از مکان‌ها از راه‌پله‌ها به جای انبار کالا استفاده کرده و همین امر باعث می‌شود نتوانیم به موقع امدادرسانی کنیم. وی با بیان اینکه 500 ساختمان ناایمن در تهران است که تاکنون برای آنها تاییدیه صادر نشده، گفت: این ساختمان‌ها خط ایمنی را رعایت نکرده و تاییدیه برای آنها صادر نمی‌کنیم و تا زمانی که تاییدیه صادر نکنند، نمی‌توانند پایان کار دریافت کنند.

کد خبر 146604
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز