کالیفرنیا: ماموران آتش‌نشانی مردی را که بیش از 9ساعت داخل یک تاب ‌گیر کرده بود نجات دادند. این جوان 21‌ساله با دوستان خود شرط بسته بود که می‌تواند سوار تاب کوچکی در پارک‌ شود و همین ادعایش وی را سرانجام راهی بیمارستان کرد.

پس از اینکه وی به علت داشتن درد و کبودشدن بدنش با فریاد از دوستانش کمک خواست آنها سعی کردند به وسیله مایع شست‌وشو، میله‌های تاب را لغزنده و وی را آزاد کنند اما موفق به این کار نشدند. سرانجام مأموران آتش‌نشانی مجبور شدند میله‌های تاب را بریده و وی را پس از نجات از میله‌های تنگ تاب به بیمارستان منتقل کنند.

پیرترین داماد جهان

دهلی‌نو: پیرمرد 120‌ساله هندی پس از ازدواج با زنی که فقط نیمی از سن وی را دارد عنوان پیرترین داماد دنیا را به‌خود اختصاص داد. 6سال پس از اینکه همسر نخست این پیرمرد که از وی دارای 6فرزند و 116نوه و نتیجه است فوت کرد وی تصمیم گرفت دوباره ازدواج کند. پسر آقای نور به رسانه‌ها گفت:‌ کمی پس از مرگ مادرمان پدر از ما خواست تا همسر دیگری برای وی پیدا کنیم اما برای مردی در این سن و سال یافتن همسر کار مشکلی بود. گفتنی است 500 میهمان در روستایی در ایالت آسام در این جشن عروسی شرکت کردند. پیش از آقای نور یک مرد 103‌ساله آمریکایی رکورددار عنوان«پیرترین داماد جهان» بود.

نقاشی با کوکتل‌مولوتف

مسکو: یک هنرمند روسی به‌جای قلم‌مو و رنگ با آتش، پرتره‌ها(تصویر صورت) را به چهره می‌کشد. آقای رادیا‌تیموفی چهره قهرمانان جنگ‌جهانی دوم را با پرتاب کوکتل‌مولوتف روی بوم‌ها تصویرسازی می‌کند. این مرد 23‌ساله ابتدا با استفاده از بتونه‌های روغنی دست‌ساز، برجستگی‌هایی روی بوم ایجاد می‌کند، سپس کوکتل‌مولوتف را آتش زده و به سمت بوم نقاشی پرتاب می‌کند. وی در مورد کار خود می‌گوید: بازی با آتش خطرناک است اما به تصویر کشیدن چهره این قهرمان‌ها به وسیله آتش را در حالی انجام می‌دهم که خود آنها نیز در آتشِ جنگ با نازی‌ها برای ما برجسته و ماندگار شده‌اند.

زندگی با روباه‌ها

لندن: یک زن 64‌ساله‌ 3 اتاق خواب خانه خود را در اختیار روباه‌ها گذاشته است. وی که درآمد چندانی ندارد و مستمری‌بگیر است هر روز غذای خود را با روباه‌ها تقسیم می‌کند و آنها نیز در همه جای خانه، او را همراهی می‌کنند. درحالی‌که روباه‌های منطقه نورث‌همتون، گاهی توسط شکارچی‌ها کشته می‌شوند خانم جین‌‌شفرد می‌گوید قایم‌باشک بازی با این روباه‌ها بازی مورد علاقه من است. وی همچنین معتقد است روباه‌ها بسیار شبیه گربه‌ها هستند و او نگهداری از آنها را به نگهداری از گربه ترجیح می‌دهد. یکی از دلایل وی این است که وقتی روی مبل دراز می‌کشد آنها نیز کنارش می‌نشینند و با او تلویزیون تماشا می‌کنند.

کد خبر 149777
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز