سن‌فرانسیسکو: یک زن آمریکایی که 60دلار برای پرداخت هزینه چمدان‌های اضافه‌اش نداشت، مجبور شد 8شب در فرودگاه بخوابد.

idaho

 او با 30‌دلار پول، یک بلیت هواپیما و 2‌چمدان قصد سفر به ایالت آیداهو آمریکا را داشت که از درخواست ماموران برای پرداخت هزینه حمل چمدان‌ها شگفت‌زده شد. شگفتی خانم تری‌ویزینگر هنگامی بیشتر شد که پس از تماس با اقوام و آشنایان، هیچ‌یک از آنها حاضر به پرداخت این مبلغ نشدند. وی پس‌از اینکه به‌علت اضطراب بیش از حد در درمانگاه فرودگاه بستری شده بود، سرانجام توسط پلیس به جرم ولگردی دستگیر شد.

اسکلت‌های دست در دست

رم: اسکلت‌‌های زوجی که چند روز پیش در کاخ باستانی رم کشف شدند دست در دست یکدیگر داشتند و صورت مرد نیز به‌طور کامل به سمت چهره زن است. آنها که به قول یکی از کاشفان، تداعی‌کننده عشق ابدی هستند 1500سال پس از خاکسپاری به همین شکل در کنار یکدیگر بوده‌اند. این زوج که محل دفن آنها در شهر مودنای ایتالیاست در آخرین سال‌های امپراتوری روم (قرن پنجم میلادی) به خاک سپرده شده‌اند و حلقه برنزی که در انگشت زن به چشم می‌خورد نشان از ازدواج آنها دارد. میلانی رئیس گروه باستان‌شناسی به خبرنگاران گفت: اسکلت‌ها به‌زودی در موزه شهر به نمایش گذاشته خواهند شد.

گرفتن مار از عابربانک

باسک: عابر بانک یکی از محله‌های منطقه باسک اسپانیا به‌جای پول یک مار زنده تحویل مشتری داد. مرد میانسال قصد داشت، کمی پول از عابر‌بانک بگیرد که پس از شنیدن صدای هیس‌هیس از دستگاه، درست هنگامی که دستش را برای گرفتن پول جلو برده بود با حرکت تهاجمی مار شوکه شد. با وجود این وی تا زمان حضور مدیر بانک در محل، مدام سعی کرد پول خود را از دستگاه بگیرد. سرانجام مدیر بانک موفق شد با فعال کردن دستگاه مار را از لانه جدید خود بیرون بکشد. خبرها حاکی از آن است که این مار به مؤسسه حمایت از حیوانات تحویل داده شد.

ریشه انسان‌نما

کشاورز چینی ریشه یک گیاه هفت‌بند، (نوعی گیاه دارویی) را از مزرعه‌اش برداشت کرده که ظاهر آن مانند مجسمه‌های ساخت بشر ماقبل تاریخ است. این ریشه برای بسیاری مصرف دارویی دارد و بیشتر در شهر آنشان چین کشت می‌شود اما در حال حاضر ظاهر یکی از آنها موجب جلب نظر رسانه‌های جهان شده است. این ریشه 62سانتی‌متری دارای 2‌ دست و 2پا و حتی چشم و بینی است و ساقه‌ها و برگ‌های ریز آن نیز یک دسته مو را تداعی می‌کند. آقای ژانگ که شک دارد کار وی به‌عنوان یک کشف قلمداد شود می‌گوید: نمی‌دانم بیرون آوردن ریشه‌ای به شکل انسان خوب است یا بد اما مطمئنم باید آن‌را به زمین بازگردانم.

کد خبر 150306
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز