همشهری آنلاین: تیم ملی تیراندازی ایران به مدال نقره تیمی نوجوانان دختر در تپانچه بادی،‌ مدال برنز تیمی توسط جوانان پسر در رشته تپانچه بادی، و یک برنز دیگر توسط تیم تفنگ جوانان بانوان دست یافت.

تیراندازی

همچنین تیم ملی تیراندازی ایران در رده جوانان با سپهر صفاری، محمدرضا محمودی و سید سعید ساداتی در رشته تپانچه بادی شرکت کرده و بعد از چین و تایوان به مدال برنز تیمی این رقابت‌ها رسید.

در این رشته سپهر صفاری و محمدرضا محمودی، تیراندازان جوان کشورمان به فینال راه یافتند و به همراه شش تیرانداز دیگر فینال این رشته را برگزار می کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، تیم دختران نوجوان تپانچه بادی که در نانچنگ به سر می‌برد با ترکیب مهسا عروجی، منیژه زارع و مینا احمدی به مقام دوم آسیا رسید و مدال نقره تیمی این دوره از مسابقات را برای ایران به ارمغان آورد.

در این ماده تیم‌ چین اول و تایلند سوم شد.

همچنین، منیژه زارع، تیرانداز نوجوان کشورمان در همین ماده و در بخش انفرادی مقام سوم را کسب کرد و مدال برنز را به‌ گردن آویخت.

بر اساس این گزارش در رده سنی جوانان تفنگ بانوان، تیم ایران با ترکیب نوشین شهبازی‌فرد، مائده سادات امین‌زاده و سولماز نقی‌لو به مصاف حریفان رفت که در نهایت به مقام سوم تیمی این رده رسید و صاحب مدال برنز شد و تیم های چین و هند به ترتیب رتبه های اول و دوم را از آن خود کردند.

دراین بخش، نوشین شهبازی‌فرد به مقام چهارمی و مائده سادات امین‌زاده به مقام پنجمی بسنده کردند.

رقابت‌های اسلحه بادی آسیا در شهر نانچنگ چین در حال برگزاری است.

 

کد خبر 194523
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز