همشهری آنلاین: هفته یازدهم لیگ برتر آقایان عصر روز جمعه 15 دی ماه با انجام دو مسابقه آغاز شد.

handball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در دیدارهای روز جمعه، ثامن‌الحجج مشهد میزبان کاسپین قزوین بود که درنهایت شاگردان علیرضا حبیبی موفق شدند 30 بر 27 حریف خود را شکست دهند. در دیگر مسابقه این روز دو تیم هپکوی اراک و ستاره فروغ کویر کرمان به مصاف هم رفتند که در نهایت این تیم اراکی بود که برتری 27 بر 22 را به نام خود ثبت کرد. مسابقه دو تیم فولاد مبارکه اصفهان و شهرداری ارومیه هم به دلیل عدم حضور نماینده ارومیه لغوشد.

عصر روز شنبه هم با برگزاری دو مسابقه، هفته یازدهم لیگ برتر آقایان به اتمام رسید. در رقابت‌های این روز و در کرمان، صنعت مس این شهر میزبان ثامن‌الحجج سبزوار بود که میزبان در نهایت با حساب 24 بر 23 شکست خورد. با این نتیجه ثامن‌الحجج سبزوار با دو بازی بیشتر نسبت به فولاد مبارکه اصفهان و با 18 امتیاز به رده دوم جدول صعود کرد.

در تهران هم مسابقه تیم‌های نیروی زمینی و شهرداری تبریز به پیروزی نماینده تبریز با حساب 39 بر 35 منجر شد. با احتساب این نتایج تیم ثامن‌الحجج مشهد با انجام 11 مسابقه و کسب 20 امتیاز صدرنشین شد و تیم‌های ثامن‌الحجج سبزوار و فولاد مبارکه اصفهان هم به ترتیب با 11 و 9 بازی و کسب 18 و 16 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

نتایج کلی هفته یازدهم لیگ هندبال به شرح زیر است:

صنعت مس کرمان 23 ثامن‌الحجج سبزوار 24

ثامن‌الحجج مشهد 30 کاسپین قزوین 27

نیروی زمینی تهران 35 شهرداری تبریز 39

ستاره فروغ کویر کرمان 22 هپکوی اراک 27

 

کد خبر 196912
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز