همشهری آنلاین: عصر روز پنجشنبه (5 بهمن) با برگزاری دو مسابقه هفته سیزدهم لیگ برتر آقایان آغاز شد.

handball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در تالار فدراسیون هندبال تیم های نیروی زمینی تهران و کاسپین قزوین در نخستین بازی هفته سیزدهم به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده تهران موفق شد با حساب 31 بر 27 به برتری دست یابد. با این برد تیم نیروی زمینی موفق شد 10 امتیازی شد.

در دیگر مسابقه این روز ثامن‌الحجج سبزوار در این شهر موفق شد با نتیجه 24 بر 18 ستاره فروغ کرمان را شکست داده و 22 امتیازی شود.

روز جمعه هم شاگردان علیرضا حبیبی در ثامن‌الحجج مشهد میزبان هپکوی اراک بودند که در نهایت موفق شدند با نتیجه 29 بر 25 به برتری دست پیدا کرده و با 24 امتیاز همچنان در صدر جدول باقی بمانند.

عصر روز شنبه هم با برگزاری دیدار تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان و صنعت مس کرمان هفته سیزدهم به اتمام رسید. در این دیدار که به میزبانی اصفهانی‌ها انجام شد، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه 26 بر 21 حریف خود را مغلوب کرده و به صدر جدول بازگردد.

در جدول رده‌بندی تیم‌های فولاد مبارکه اصفهان، ثامن‌الحجج مشهد و ثامن‌الحجج سبزوار هر سه با 20 امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده‌های اول تا سوم قرار دارند. لازم به ذکر است تیم ثامن‌الحجج سبزوار یک بازی بیشتر انجام داده است.

کد خبر 199146
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز