شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
۰ نفر

گروه حوادث: پسر دستفروشی که دست به قتل پسرخاله‌اش زده بود بعد از گذشت چهار‌ماه فرار به دام پلیس افتاد.

متهم

شامگاه 28دی‌ماه سال گذشته مأموران کلانتری 115رازی در جریان قتل پسر 27ساله‌ای قرار گرفتند و راهی محل حادثه شدند. بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانی در جریان یک درگیری، بر اثر اصابت ضربات چاقو به‌شدت مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان به کام مرگ رفته است؛ به همین‌خاطر موضوع به قاضی شهریاری، بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد و وی همراه تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت، در محل حادثه حاضر شد.

پسرخاله‌ام قاتل است

در نخستین اقدام مأموران به تحقیق از برادر مقتول که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود پرداختند. وی با اشاره به اینکه پسرخاله‌اش دست به این جنایت زده است، گفت: برادرم به همراه پسرخاله‌ام به نام مهدی در یک خانه مجردی در حوالی میدان رازی زندگی می‌کردند. شب حادثه مهدی با من تماس گرفت و گفت برو داخل کوچه برادرت را کشته‌ام. من هم به سرعت خودم را به کوچه‌ای که خانه مجردی برادر و پسرخاله‌ام در آنجا بود رساندم و دیدم برادرم خون‌آلود روی زمین افتاده است.بعد از اظهارات برادر قربانی، مأموران تحقیقات خود را برای دستگیری پسرخاله جنایتکار آغاز کردند اما در جست و جو‌ها مشخص شد که وی بعد از قتل از تهران متواری شده و به یکی از شهرهای غربی کشور گریخته است.

پایان فرار چهار ماهه

ماموران به تجسس‌های خود ادامه دادند تا اینکه بعد از گذشت چهار‌ماه از جنایت سرانجام مخفیگاه متهم فراری شناسایی شد و کارآگاهان با دریافت نیابت قضایی راهی غرب کشور شدند و 11اردیبهشت‌ماه سال‌جاری متهم فراری را دستگیر کردند.
متهم وقتی در برابر تیم تحقیق قرار گرفت به جنایت اعتراف کرد و گفت: مدت‌ها قبل من و پسرخاله‌ام برای کار به تهران آمدیم و در حوالی میدان رازی خانه‌ای اجاره کردیم. معمولا با دستفروشی خرج خود را تأمین می‌کردیم و هیچ اختلافی با هم نداشتیم تا اینکه چند وقت پیش بعد از کارت بازی با هم دشمن شدیم و اختلافاتمان از آن روز به بعد شروع شد.

وی ادامه داد: پسرخاله‌ام همیشه در بازی به من می‌باخت و بر سر این موضوع به مشاجره می‌پرداخت تا جایی که چندین بار با هم درگیر شدیم. از آن روز به بعد مرتب با هم درگیری لفظی داشتیم تا اینکه شب حادثه پسرخاله‌ام مقابل خانه مرا دید و دوباره جر و بحث شروع شد. وی ادامه داد: آن شب پسرخاله‌ام به روی من چاقو کشید و من نیز توانستم چاقو را از دستش در آورم و چندین ضربه به او بزنم. وقتی دیدم وی خون‌آلود روی زمین افتاده، پا به فرار گذاشتم و چاقو را چند خیابان آن طرف‌تر انداختم. بعد از جنایت به یکی از شهرهای غربی کشور رفتم و مدتی در آنجا پنهان بودم تا اینکه در ردیابی‌های پلیسی شناسایی و دستگیر شدم.

سرهنگ آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات متهم، برای وی قرار بازداشت موقت صادر شده و این جوان برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیارماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.

کد خبر 212429
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز