سه‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تاکنون با استقبال هنرمندان داخلی و خارجی مواجه شده است.

پوستر تجسمی

به گزارش همشهری آنلاین، سید عباس میرهاشمی دبیر کل جشنواره گفت: از زمان اعلام فراخوان ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در اول مرداد ماه تاکنون حدود 800 هنرمند داخلی و خارجی برای شرکت در جشنواره ثبت نام کرده اند.

میرهاشمی در ادامه گفت: در بخش الملل جشنواره که در رشته های کاریکاتور، عکاسی، پوستر و تصویرسازی برگزار می‌شود تاکنون هنرمندان 15 کشور از جمله کشورهای بلژیک، اوکراین، شیلی، فرانسه، مالزی، چک، لوکزامبورگ، اسپانیا، عمان، آذربایجان و ... فرم شرکت در جشنواره را تکمیل کرده اند.

دبیر کل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر افزود: سایت جشنواره در این مدت بیش از 43 هزار بازدید کننده داشته است و با توجه به مهلت ارسال ثبت نام و ارسال آثار که تا 29 آذرماه است، به نظر می‌رسد شرکت کنندگان داخلی و خارجی در این دوره جشنواره قابل توجه باشد.

فراخوان بخش مکمل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های فیلم های مستند هنرهای تجسمی و مقالات علمی به زودی اعلام می‌شود.

هنرمندان برای شرکت در بخش ملی و بین الملل ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی می‌توانند تا 29 آذرماه سال جاری در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.irثبت نام کنند و آثارشان را ارسال کنند.

هنرمندان برای شرکت در هر یک از رشته های جشنواره می‌توانند پس از مطالعه کلیات فراخوان در سایت جشنواره، فراخوان رشته مورد نظر را مطالعه کنند و فرم ثبت نام را تکمیل کنند.

ششمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر بهمن و اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 229623
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز