شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: چگونه شکاف بین استراتژی کسب و کار و طراحی را پر کنیم؟

لغزش برند

لغزش برند نام کتابی است که در آن سعی شده است تا چشم‌اندازی وسیع از برند ارائه شود: برند چه چیز است (و چه چیز نیست)، چرا کارساز و مؤثر است (و چرا نیست) و از همه مهم‌تر، چگونه لغزش (شکاف) بین منطق و جادو، یعنی بین استراتژی و خلاقیت را برای ساخت یک مزیت رقابتی پایدار پر کنیم.

مجموعه‌ای متشکل از پنج اصل- متمایز شوید، همکاری و تشریک مساعی کنید، نوآروری کنید، اعتبار ببخشید و فرهنگ‌سازی کنید- به شرکت‌ها کمک می‌کند تا شکاف بین تئوری برند و عملیات اجرایی آن را پر کنند. کسانی که با برندینگ سروکار دارند، این کتاب را الهام‌بخش خواهند یافت و کسانی که می‌خواهند درک بهتری از برندینگ داشته باشند، به کمک این کتاب همه چیز را خواهند فهمید.

کتاب لغزش برند نوشته مارتی نیومایر ترجمه دکتر احمد روستا- کبری سبزعلی یمقانی به قیمت 7500 تومان توسط انتشارات سیته منتشر شده است.

کد خبر 239670
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز