این کتاب در 280 صفحه و در قطع وزیری منتشر شده است و دارای 8 فصل است. حس برند را میتوان به عنوان یک کتاب بین موضوعی معرفی کرد؛ یک موضوع مدیریت برند است و دیگری بازاریابی حسی.
در بخشی از پیشگفتار این کتاب آمده است: در عصر رقابت هر چقدر جلوتر میرویم، اهمیت برند و نقش آن در توفیقات کسبوکار بیشتر میشود. قبلاً در شناساندن بنگاههای اقتصادی و برندینگ آنها از بین حواس پنجگانهی انسان، دو حس بینایی و شنوایی مورد توجه قرار میگرفت و اگر این دو رویکرد با هم به کار گرفته میشدند، همافزایی ایجاد شده حاصلی نظیر 5 = 2+2 را ایجاد میکرد.
در کتاب حس برند، تأکید بر این است که سایر حواس نیز تأثیرات و کارکردهای فزایندهای در روح و روان و قلب مشتریان خواهند داشت و اگر بتوانیم از تمام حواس بینایی، شنوایی، بویایی، چشایی و لامسه بهره بگیریم آنگاه تأثیر X = 2+2+2+2+2 عددی را حاصل میکند که تأثیرات آن اتصال قویتری بین فرستنده و گیرنده است.
بدیهی است که با پیوندهای عاطفی حاصل از تعامل حواس مختلف، تطبیق بین ادراک و واقعیت بهینه میشود. یادمان باشد حواس ما وسیلهی پیوند ما به حافظه هستند.
علاقهمندان برای تهیهی کتاب حس برند میتوانند با شماره تلفنهای 66408251(021) و 66408271 (021) انتشارات بازاریابی تماس بگیرند و یا از طریق سایت اینترنتی فروشگاه انتشارات بازاریابی به نشانی www.Marketingshop.irاقدام کنند.