همشهری‌آنلاین: درگذشت استاد گرانقدر حوزه رسانه و ارتباطات، پروفسور کاظم معتمدنژاد غمی بزرگ برای خانواده بزرگ ارتباطات کشور است.

پروفسور معتمدنژاد

پروفسور معتمدنژاد سالیان طولانی از عمر خویش را صرف توسعه و ساماندهی دانش ارتباطات، روابط‌عمومی، رسانه، جامعه اطلاعاتی و... کرد، به‌گونه‌ای که فقدان وی به عنوان هادی و حلقه اتصال جامعه ارتباطات بر دوش خانواده بزرگ ارتباطی کشور احساس شده و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است.

ایشان تا روزهای پایانی سلامت نسبی خویش بر ساماندهی فضای رسانه‌ای کشور و تشکیل نهاد صنفی در حوزه ارتباطات تأکید داشته و توجه همگان را به ضرورت توجه به دانش جامعه اطلاعاتی و توسعه روابط‌عمومی الکترونیک جلب می‌کردند.

حمایت دائمی ایشان از شکل‌گیری همایش روابط‌عمومی الکترونیک و راهنمایی‌های ایشان در تعیین مسیر پیشرفت علوم ارتباطات کاربردی در کشور از اذهان ما پاک نخواهد شد.

دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی، دبیرخانه دائمی همایش روابط‌عمومی الکترونیک و دبیرخانه دائمی کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت به نیابت از سوی اعضای شورای سیاستگذاری، شورای مشورتی، اساتید و نخبگان علوم ارتباطات و اعضای کمیته‌های تخصصی همایش‌های یادشده و مچنین اعضای خود در سراسر کشور این ضایعه را به جامعه ارتباطی و رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌نماید.

دبیرخانه ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی

کد خبر 241428
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز