همشهری آنلاین: دور برگشت لیگ برتر با پیروزی دشوار دانشگاه آزاد و تداوم صدر نشینی پتروشیمی بندر امام همراه بود.

basketball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، در اولین دیداری که در تهران برگزار شد، تیم افرا خلیج فارس نتوانست در مقابل فولاد ماهان سپاهان شکست دور رفت خود را جبران کند و برای بار دوم مغلوب میهمان اصفهانی خود شد. با وجود نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد، تیم‌های فولاد ماهان و افرا خلیج فارس در جایگاه قبلی خود در رده پنجم و نهم جدول باقی ماندند.

در چهار دیداری که به طور همزمان در شهرستان‌ها انجام گرفت تیم پتروشیمی بندرامام موفق شد در دور برگشت مسابقات، میزبان خود تیم ذوب آهن اصفهان را با پیروزی از پیش رو بردارد.

صنایع پتروشیمی ماهشهر نیز برای دومین بار برنده دربی خوزستانی‌ها بود و این بار به عنوان میهمان موفق به شکست استقلال زرین قشم شد.

فولاد هفت الماس در قزوین پذیرای میهمان گرگانی خود بود. نماینده استان قزوین با شکست تیم شهرداری گرگان دور برگشت مسابقات را با پیروزی آغاز کرد.

تیم همیاری در زنجان مقابل مهرام به میدان رفت. این دیدار در حالی با پیروزی مهرام به پایان رسید که نیمه اول بازی با نتیجه 27 بر 33 به سود همیاری زنجان خاتمه پیدا کرد.

درآخرین دیدار هفته دوازدهم دو تیم تهرانی دانشگاه آزاد و نیروی زمینی یکی از زیباترین بازی‌های هفته نخست دور برگشت را به نمایش گذاشتند. سربازان نیروی زمینی در حالی که دو کوارتر ابتدایی بازی را واگذار کردند، با شروع نیمه دوم بازی متفاوتی را به نمایش گذاشتند و در دقایق پایانی بازی نه تنها موفق به جبران امتیازات از دست رفته شدند، بلکه دو امتیاز از حریف خود نیز پیش افتادند اما در نهایت بازیکنان تیم دانشگاه آزاد با به تساوی کشیدن بازی در امتیاز 74 از باخت گریختند و در وقت‌های اضافی نیز در حالی که بازی مساوی دنبال می‌شد کرم احمدیان با یک پرتاب 3 امتیازی در 24 ثانیه پایانی حکم پیروزی دانشگاه آزاد را امضاء کرد.

 

کد خبر 245012
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز