بخشی از این پل که سال گذشته بهدلیل سیلاب تخریب شده بود، هماکنون در حال بازسازی است و طبق وعده معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در فروردین 93 زیر بار ترافیکی میرود.بخش کندروی در حال احداث این پل هم 98درصد پیشرفت داشته و بهزودی عملیات قیرگونی و آسفالت و نصب تجهیزات آن انجام خواهد شد. به گفته مازیار حسینی، پل جدید کن بدون احداث پایه در داخل رودخانه احداث شده تا از احتمال وقوع حادثه مشابه در تخریب پل جلوگیری شود.
همچنین در کنار احداث پل، حریم مسیل و بستر رودخانه کن نیز بهسازی شده تا در آینده احتمال وقوع سیلاب کاهش پیدا کند. همچنین بخش باقیمانده پل بهدلیل قرار داشتن در داخل شهر بدون انجام عملیات انفجاری تخریب شد که بنابر اظهارات معاون شهردار تهران این اقدام تجربه جدیدی برای شهرداری محسوب میشود. به گفته حسینی، با توجه به افزایش ترافیک عبوری در روزهای پایانی سال، پل موقت فلزی نیز که تنها بعد از 3ماه از زمان تخریب پل قبلی احداث شد، همچنان بعد از احداث مسیر کندروی جنوبی در جای خود باقی خواهد ماند و به این ترتیب ترافیک مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح بهزودی به حالت طبیعی بازخواهد گشت.