همشهری آنلاین: هفته سوم سوپر لیگ فوتبال سوئیس برای تیم گراس هاپرز و دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان ناخوشایند تمام شد.

دنیل داوری

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه فوتبال گراس هاپرز سوئیس؛ دنیل داوری سنگربان شماره یک این تیم در دقیقه 88 بازی با تیم فوتبال اف سی سیون در هفته سوم سوپر لیگ سوئیس؛ از ناحیه چشم، سر و شانه راست شدید آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد.

سنگر بان تیم ملی فوتبال کشورمان که در این دیدار بهترین بازیکن تیمش بود؛ در دقایق پایانی بازی با تیم اف سی سیون، برخورد شدیدی با مدافع تیم حریف؛ ویلموس وانزاک داشت و از چند ناحیه مصدم شد.

میشائیل اسکیبه سرمربی تیم فوتبال گراس هاپرز در پایان بازی اعلام کرد که دنیل داوری اکنون در بیمارستان بسر می‌برد و باید منتظر اتفاقات و نتایج پزشکی بعدی ماند.

در حالیکه سه هفته از شروع سوپر لیگ سوئیس می گذرد ؛دنیل داوری و تیمش در بازی دیشب برابر اف سی سیون  به اولین امتیاز خود در فصل جدید دست یافتند.

با این حساب حضور دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان درون دروازه تیم سوئیسی در دیدار حساس این تیم مقابل لیل فرانسه در دیدار برگشت انتخابی لیگ قهرمانان اروپا که سه شنبه این هفته برگزار می‌شود در هاله ابهام قرار دارد. دیدار رفت با نتیجه 2 بر صفر به سود لیل  پایان یافته بود.

کد خبر 267763

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha