یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۳
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: استقلالی‌ها بعد از منتفی‌شدن حضور علیرضا منصوریان در این باشگاه، سراغ گزینه‌های خارجی رفته‌اند اما ۲گزینه اصلی این باشگاه، مانع بزرگی برای حضور در ایران دارند.

مظلومی-استقلال

ايگور استيماچ كه ديروز چند مرحله با مديران استقلال مذاكره كرد، اختلافي 400هزار دلاري با آنها دارد، اين در حالي است كه بهرام افشارزاده در مصاحبه با خبرنگاران از اختلافي 50هزار دلاري حرف زد، موضوعي كه از واقعيت اصلي ماجرا فاصله دارد. دليل اين اختلاف، وعده اشتباه مديربرنامه‌هاي استيماچ به مديران استقلال بود. او به مديران اين باشگاه وعده داده بود مي‌تواند سرمربي سابق تيم ملي كرواسي را با 250هزار دلار به ايران بياورد. پيشنهادي كه با موافقت اوليه استقلالي‌ها روبه‌رو شد اما وقتي استيماچ به ايران آمد، درخواست 650هزار دلار براي يك فصل از اين باشگاه داشت. سرجيو فارياس دومين گزينه استقلال كه در تايلند مربيگري مي‌كند هم با تيم سوپانبوري قرارداد دارد و نمي‌تواند به ايران بيايد.

درصورتي كه استقلالي‌ها با استيماچ به توافق نرسند، احتمال سناريوي «استفاده از مربي ايراني به‌خاطر كمبود وقت» در اين باشگاه وجود دارد.در نبود منصوريان، پرويز مظلومي جدي‌ترين گزينه نيمكت استقلال محسوب مي‌شود. برخلاف تصور مظلومي كه دوست دارد با 4برد پياپي بين استقلالي‌ها شناخته شود، آخرين خاطره‌اي كه از او در ذهن برخي هواداران باقي مانده است، عوض كردن برد 2-0با باخت 2-3مقابل پرسپوليس 10نفره و از دست دادن قهرماني است. رسيدن استقلال از نام‌هاي مثل منصوريان و استيماچ به پرويز مظلومي، باب ميل برخي هواداران استقلال نخواهد بود؛ هواداراني كه مي‌خواهند بعد از قلعه‌نويي، نيمكت تيمشان يك گام رو به جلو بردارد. مظلومي اما در اين مورد كه مي‌گويند او شانس دوم محسوب مي‌شود تأكيد مي‌كند:« ‌اين گمانه‌زني‌ها در رسانه‌ها صورت مي‌گيرد و من واقعا نمي‌دانم گزينه اول، دوم و سوم چه‌كسي است.بعضي‌ها هم مي‌گويند كه من گزينه اول هستم ولي مهم اين است كه مسئولان استقلال تصميم مي‌گيرند. من اطلاعي در مورد اين اخبار كه در رسانه‌ها مطرح مي‌شود ندارم.مذاكره‌اي هم با مسئولان استقلال انجام ندادم و همه‌‌چيز به 2هفته پيش مربوط مي‌شود كه رفتم و برنامه‌ام را به مسئولان باشگاه دادم.»

  • افشارزاده: اسپانسر نداريم

روز گذشته استيماچ به همراه مديرعامل استقلال جلسه‌اي با مسئولان وزارت ورزش برگزار كردند تا سجادي هم در جريان مذاكره استقلال با اين مربي كروات قرار بگيرد.مي‌گويند مشكل اصلي در مذاكرات طرفين، مبلغ و همچنين پيش‌پرداخت قرارداد است.استقلال حاضر نيست بيشتر از 300هزار دلار براي اين مربي هزينه كند ولي استيماچ 650هزار دلار مي‌خواهد و گفته كه 2دستيار هم با خودش به ايران مي‌آورد.استقلال با اين وضعيت پرويز مظلومي را در آب‌نمك خوابانده و درصورتي‌كه مديران اين باشگاه موفق به آوردن مربي خارجي نشوند، مظلومي دوباره هدايت آبي‌ها را بر عهده خواهد گرفت.

افشارزاده در مورد بحران مالي استقلال هم مي‌گويد:« تا اين لحظه اسپانسر نداريم و بايد ببينيم وزارت ورزش چقدر از هزينه‌هاي ما را تأمين مي‌كند و بعد تصميم‌گيري لازم را به عمل بياوريم.»او در مورد اينكه بالاخره چه تصميمي خواهند گرفت مي‌گويد:« اگر بگويم مخالفت شده يا موافقت و هر لحظه حرفي بزنم حاشيه ايجاد مي‌شود. به ما مهلت بدهيد تا تصميم بگيريم.»

کد خبر 298671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha