مردی با این گمان که قصاب محله برای همسرش مزاحمت ایجاد کرده، او را در زیرزمین خانه شکنجه می‌کرد اما با فرار مرد قصاب راز او فاش شد.

ساعت 4 صبح پنجشنبه مردي كه لباس‌هاي خوني به تن داشت و پابرهنه بود خودش را به مأموران پليس رساند و ماجراي هولناكي را بازگو كرد. او گفت يكي از همسايه‌ها او را به زيرزمين خانه‌اش كشانده و شكنجه داده است. اين مرد كه هاشم نام دارد گفت: من صاحب يك قصابي هستم.

در نزديكي مغازه‌ام خانه‌اي قرار دارد كه زن و شوهري جوان در آنجا زندگي مي‌كنند. مرد گاهي به قصابي مي‌آمد و با هم صحبت مي‌كرديم و من هم گاهي به او كمك مي‌كردم. وي ادامه داد: عصر روز چهارشنبه مرد همسايه سراغم آمد و گفت يك ترانس در زيرزمين خانه‌اش دارد كه نمي‌تواند تنهايي آن را بيرون بيايد و از من براي جا‌به‌جايي‌اش كمك خواست.

من هم كه از همه جا بي‌خبر بودم همراهش به زيرزمين رفتم اما در آنجا مرد ديگري هم بود. مرد همسايه و رفيقش دو نفري با شوكر و گازاشك آور و چاقو به جانم افتادند. آنها پاهايم را با زنجير و دستبند پلاستيكي بستند و شكنجه‌ام دادند. اين وضع تا شب ادامه داشت تا اينكه رفيق مرد همسايه از آنجا رفت و مرد همسايه به تنهايي شكنجه كردن را ادامه داد اما او هم خسته شد و براي استراحت به خانه‌اش رفت و من را در زيرزمين تنها گذاشت.

همان موقع بود كه با درآوردن كفشم زنجير هم از پايم باز شد و توانستم با زحمت بست پلاستيكي را هم باز و از آنجا فرار كنم. با شكايت اين مرد مأموران متهم را دستگير كردند. وي در بازجويي‌هاي مقدماتي به شكنجه مرد قصاب اعتراف كرد و گفت: من با او رابطه خوبي داشتم اما مدتي قبل يكي از دوستانم به من گفت او براي همسرم مزاحمت ايجاد كرده است. من هم به او بدگمان شدم و تصميم گرفتم وي را شكنجه كنم. به همين دليل درحالي‌كه دوستم در زيرزمين خانه بود مرد قصاب را فريب دادم به آنجا كشاندم و مورد ضرب‌وشتم قرار دادم اما او فرار كرد. براساس اين گزارش، مأموران با دستور بازپرس پرونده به‌دنبال همدست مرد بدگمان هستند.

کد خبر 321659

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha