همشهری‌آنلاین: ۲۳۷‬نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای با تبریک هفته دفاع مقدس و با اشاره به توان بالای نیروهای مسلح ایران، تاکید کردند: هیچ قدرتی اشتباه صدام را در حمله به ایران تکرار نخواهد کرد.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار سیاسی ایرنا ، در این بیانیه که پیش از پایان جلسه علنی عصر یکشنبه مجلس توسط "حسین نجابت" عضو هیات رییسه مجلس قرائت شد، آمده است: بدون تردید توان بالای نیروهای مسلح که‌امروز به پیشرفته‌ترین سلاح ‌های ساخت داخل مسلح هستند و نیروی برتر از سلاح آن‌ها که ایمان به خداوند متعال و اهداف مقدس انقلاب اسلامی است، شرایطی را به وجود آورده که هیچ قدرتی اشتباه صدام را در حمله به ایران تکرار نخواهد کرد، چون اگر چنین شود، واکنش به چنین اشتباهی بسیار شدید و جدی خواهد بود.

نمایندگان مجلس‌در این بیانیه‌افزودند:هفته‌دفاع‌مقدس یادآور جانفشانی‌ها، ایثارگری ‌ها و فداکاری ملت بزرگ ایران بویژه جوانان غیور، شیر زنان شجاعی که در استان‌های مرزی همانند مردان در دفاع مقدس نقش داشتند و نیروهای مسلحی است که از زمین و هوا آتش خشم ملت را بر تجاوزگران بعثی و مزدوران صدامی فرو ریختند و بزرگ‌ترین حماسه‌های تاریخ ایران را رقم زدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت ایران هیچ‌گاه نقش کشورهایی که در کنار صدام علیه ملت ایران قرار گرفتند و به رژیم بعث عراق، فن‌آوری ساخت سلاح‌- های شیمیایی ارایه کردند تا با موشک‌های خود هزاران انسان بی‌گناه را در شهر -های ما به خاک‌وخون بکشد و با دادن اطلاعات توسط آژانس‌هایشان عملا در جنگ شرکت داشتند را فراموش نخواهند کرد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کردند: این کشورها امروز باید گذشته‌-های خود را جبران کنند و پاسخگوی بی‌گناهانی باشند که در گوشه و کنار آسایشگاه‌ها و در درون خانواده‌ها با سینه‌هایی مجروح از حملات شیمیایی رنج می‌برند. البته این عزیزان برای ملت ایران و خانواده‌های بزرگوارشان افتخار و برای عاملان این جنایات اسناد جنایت هستند.

در بیانیه ‪ ۲۳۷‬نماینده‌مجلس تصریح شده‌است: ما نمایندگان مجلس با تبریک هفته دفاع مقدس به‌ملت بزرگ ایران ، به آحاد نیروهای مسلح‌و بسیجیان دلاور و سنگر سازان بی‌سنگر کشورمان و تجلیل از جانبازان سرافراز و آزادگان عزیز و خانواده ‌معظم شهدا، مفقودین، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، حمایت همه‌جانبه خود را از نیروهای مسلح اعلام می‌کنیم و موفقیت‌های اخیر آن‌ها را در عرصه فن‌آوری نظامی بویژه جنگنده پیشرفته "صاعقه" را تبریک می‌گوییم.

کد خبر 32247

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز