به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، این محققان در موسسه ملی سلامت روان در آمریکا، متوجه شدهاند حتی رواندرمانی تلفنی برای این کارکنان سودمند است و میتواند به درمان آنها کمک کند.
محاسبات بیشتر در زمینه میزان صرفهجویی حاصل و افزایش کارایی این کارکنان در حال پیشرفت است، با این حال، این مطالعه تا همین جا هم نشان داده که میزان غیبتهای بیدلیل کارکنان با شروع فرآیند درمان کم میشود، ساعتهای کار مفید آنها افزایش پیدا میکند و تعداد ساعتهای اضافهکاری آنها طی سال، مجموعا 2 هفته بیشتر میشود.
نتایج اولیه این مطالعه در نشریه انجمن پزشکی آمریکا منتشر شده است.