راننده تاکسی وقتی دید که دزدان ســـوار ماشینش شــده و قصد فرار دارند، از شیشه خودرو آویزان شد تا به تعقیب آنها بپردازد اما همین کار، به قیمت جانش تمام شد.

ساعت 22هفدهم فروردين‌ماه امسال، مرد 58ساله‌اي به نام حبيب، تاكسي سبزرنگ خود را در بلوار فردوس شرقي پارك كرد تا از نانوايي، نان بخرد. او اما فراموش كرد كه سوئيچ را از روي ماشين بردارد و همين اتفاق باعث شد كه دزدان فرصت‌طلب به سمت تاكسي بروند و نقشه سرقت بكشند. دو سارق در يك چشم برهم زدن سوار تاكسي شدند و راننده با ديدن اين وضعيت درحالي‌كه فرياد مي‌زد، ‌دزد دزد به سمت ماشينش رفت. او از شيشه ماشين آويزان شد تا مانع فرار دزدان فرصت‌طلب شود اما آنها چند متري او را روي زمين كشيدند و اين مرد در نهايت روي زمين پرت شد و آنها فرار كردند.

حضور شاهدان باعث شد گزارش اين ماجرا به مأموران كلانتري شهرزيبا اعلام شود و درحالي‌كه تيمي از مأموران تحقيقات خود را در اين خصوص شروع كرده بودند، مرد مجروح به بيمارستان انتقال يافت.ساعت 2بامداد 18فروردين‌ماه، درست 4ساعت پس از زخمي شدن راننده تاكسي و فرار دزدان، مأموران كلانتري 209پايانه غرب هنگام گشتزني حوالي ميدان آزادي، به يك خودروي تاكسي مشكوك شدند. جلوتر كه رفتند ديدند شيشه سمت راست پژو و آينه‌هاي آن شكسته است.

مأموران وقتي به استعلام شماره پلاك آن پرداختند، دريافتند كه اين همان خودروي پژويي است كه دقايقي قبل دزدان در بلوار فردوس با زخمي كردن راننده آن فراري شدند. به‌نظر مي‌رسيد كه دزدان پس از فرار، در همان محدوده غرب تهران تصادف كردند و پس از آنكه خودرو دچار نقص فني شده، آن را كنار خيابان رها كرده بودند.

راننده تاكسي كه از ناحيه لگن و استخوان به‌شدت آسيب ديده بود در بيمارستان تحت درمان بود اما 24فروردين‌ماه جان باخت و گزارش مرگ او در اختيار قاضي مديرروستا بازپرس جنايي تهران قرار گرفت. به اين ترتيب تيمي از مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران مأمور شدند تا دزدان جنايتكار را شناسايي و دستگير كنند.براساس اين گزارش چند‌ماه قبل نيز در 2حادثه مشابه دختري 29ساله و مردي بازنشسته هنگام تعقيب سارقان توسط آنها به قتل رسيدند.

کد خبر 331073

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha