شنبه ۱ دی ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

جوان سارق که دررؤیای پولدار شدن، دست به کیف قاپی‌های زنجیره‌ای در کیانمهر کرج زده بود، هنگامی که به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو دوران حبس خود را می‌گذراند، در زندان شناسایی شد

به گزارش خبرنگار ما، از مدتی قبل کارآگاهان مبارزه با سرقت آگاهی کرج، در جریان کیف‌قاپی‌های متعددی در منطقه کیانمهر قرارگرفتند که در آنها سارقان موتورسوار با حمله به دختران و زنان جوان، کیف‌دستی آنها را ربوده و متواری می‌شدند.

در حالی که تعداد شاکیان به سرعت در حال افزایش بود، کارآگاهان پلیس با چهره‌نگاری جوان سارق دریافتند که وی مدتی قبل به اتهام سرقت لوازم خودرو دستگیر و راهی زندان شده است.

با روشن شدن این موضوع، سارق خشن روز گذشته با دستور بازپرس کرمی- رئیس شعبه 5 دادسرای جنایی کرج - به دادسرا احضار شد و با اعتراف به 32 فقره سرقت‌ گفت: چند ماه با مرد معتادی آشنا شدم که مرا  تشویق به کیف قاپی از زنان و دختران می‌کرد! من هم که فکر می‌کردم از این راه می‌توانم به آسانی پول مفت زیادی به دست بیاورم، با او همدست شدم و سرقت‌هایمان را شروع کردیم.

وی در ادامه بیان داشت: در جریان 2 ماه سرقت چندین میلیون تومان پول به دست آوردم  اما در حالی که فکر نمی‌کردم ماجرا به این زودی تمام شود، خیلی زود هنگام سرقت لوازم خودرو دستگیر شده و به زندان افتادم.

کد خبر 39844

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز