همشهری آنلاین: فروش بلیت قطارهای مسافری برای نوروز 87 از یکشنبه 16 دی‌ماه به صورت اینترنتی از طریق سایت www.raja.ir آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رجاء فروش بلیت با تخصیص 20 درصد از کل ظرفیت قطارهای درجه یک در تاریخ 16 دی، برای محورهای شمال (قائم شهر، ساری و گرگان )، شمال‌غرب و آذربایجان (زنجان،‌ میانه،‌ تبریز، مراغه و ...)، در تاریخ 17 دی برای محورهای جنوب (اراک، اندیمشک، اهواز و ...) و جنوب شرق (یزد، ‌کرمان، بندرعباس، اصفهان و ...) و در تاریخ 18 دی برای مسیرهای منتهی به مشهد و بالعکس آغاز می‌شود.

بر اساس این گزارش، فروش بلیت‌های نوروزی امسال به دوره زمانی 25 اسفند 86 تا 15 فروردین 87 اختصاص دارد و هر کاربر اینترنتی امکان خرید تا مبلغ 3 میلیون ریال و حداکثر 6 نفر را خواهد داشت.

ضمنا به دلیل کنترل و جلوگیری از ورود دارندگان بلیت غیر همنام به سکوها و قطار، لازم است کاربران در ورود اطلاعات خصوصاً مشخصات فردی مسافر دقت لازم را داشته باشند.

متقاضیان بلیت می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا اعلام انتقادات و شکایات در طول شبانه روز با شماره تلفن 139 تماس بگیرند یا به سایت اینترنتی رجا مراجعه کنند.

کد خبر 40735

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز