سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: فیلمساز آمریکایی اولیور استون که در فیلم "نیکسون" چهره ناخوشایندی از رئیس جمهور سابق آمریکا ترسیم کرد، قصد دارد فیلمی از زندگی و ریاست جمهور جرج دبلیو بوش بسازد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه تهیه‌کنند‌های این فیلم که جاش برولین نقش اول آن را بازی خواهد کرد، موریتس بورمت اسن که در فیلم‌های "اسکندر"  و "مرکز تجارت جهانی" با استون همکاری داشت و جان کیلک تهیه کننده دیگر فیلم "اسکندر" است.

استون علیرغم اظهارات انتقادآمیزش در باره تهاجم به عراق می‌گوید قصد ندارد یک فیلم ضدبوش بسازد، بلکه از رویدادهای بزرک در زندگی بوش برای توضیح چگونگی رسیدن او به قدرت استفاده خواهد کرد.

استون به روزنامه ورایتی گفت: "این فیلم مانند فیلم "نیکسون" یک رویکرد نگاه به پشت صحنه خواهد داشت تا تماشاگران درکی در مورد علت اعمال او پیدا کنند."

"اما اگر "نیکسون" یک سمفونی است، این فیلم مانند یک قطعه مجلسی است، و به اندازه آن لحن تاریکی ندارد. مردم نظرات سیاسی من را به کلیشه بدل کرده‌اند، اما این کار برخوردی سطحی است. من درام‌پردازی هستم که به افراد علاقه دارم، و با بوش به عنوان یک موجود انسانی می‌توانم احساس همدلی ‌کنم، درست به همان اندازه که با کاسترو، نیکسون، جیم موریسون و اسکندر کبیر می‌توانم همدلی داشته باشم."

کد خبر 42400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز