پنجشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
۰ نفر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: افرادی که تصاویری از سوالات آزمون امروز را در فضای مجازی منتشر کرده بودند پس از شناسایی دستگیر شدند و بقیه مجرمان نیز به زودی دستگیر می‌شوند.

سوالات کنکور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور ضمن بیان این مطلب گفت: حفاظت آزمون سازمان سنجش آموزش کشور با همکاری دستگاه های امنیتی - انتظامی در استان فارس و یکی از استان های غربی دو تیم که مشخصا جهت ارسال عکس از سوالات و حوزه های امتحانی برنامه ریزی کرده بودند را دستگیر کرده و تحویل مقامات ذی ربط داده اند.

واکنش سازمان سنجش به لو رفتن سوالات دومین روز کنکور 

وی توضیح داد: همچنین طبق بررسی های انجام شده، در حوزه های برگزاری کنکور امروز در تهران نیز دو نفر متخلف شناسایی شده اند که به زودی دستگیر خواهند شد.

به گفته زرین آمیزی، براساس بررسی های به عمل آمده اصولا هدف این افراد از ارسال عکس، تقلب نیست بلکه القای شبهه در سلامت و امنیت آزمون بوده است. 

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: سازمان سنجش بر اساس بررسی های فنی و دقیق اعلام می کند تمامی کلیدهای سئوالات منتشر شده در فضای مجازی تا امروز جعلی و باهدف کلاهبرداری بوده است و هیچ کدام با جواب ها و کلیدهای منتشر شده از سوی این سازمان مطابقت ندارد. داوطلبان جهت اطمینان بیشتر می توانند روز دوشنبه کلیدهای منتشر شده در سایت سازمان سنجش را با این کلیدها و نوع دفترچه ها مقایسه کنند تا کذب بودن آنها برایشان محرز شود.

کد خبر 542079

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha