پنجشنبه ۶ تیر ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پنجشنبه‌شب ۶ تیر همه نگاه‌ها به سوی ورزشگاه آمستابل در وین دوخته شده که قرار است دومین مسابقه در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های اروپا بین تیم‌های فوتبال اسپانیا و روسیه در آن برگزار شود.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، این مسابقه مشخص خواهد کرد کدام یک از دو تیم اسپانیا و روسیه حریف آلمان در بازی نهایی خواهند بود که شب گذشته با غلبه بر تیم ملی ترکیه به فینال راه پیدا کرد.

تیم‌های اسپانیا و روسیه به تازگی در رقابت‌های مقدماتی در گروه چهارم جام ملت‌های اروپا با یکدیگر روبه‌رو شدند که در آن بازی تیم اسپانیا با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسید.


ایکر کاسیاس سنگربان اسپانیا در یورو ۲۰۰۸

ولی اکنون اوضاع فرق کرده است. تیم ملی روسیه بعد از آن شکست سنگین به سرعت به خود آمد و توانست به جای تیم سوئد به مرحله بعد صعود کند.

این تیم سپس در مرحله یک چهارم نهایی، قدرتمندترین تیم این رقابت‌ها یعنی هلند را شکست داد و اکنون در یک قدمی رسیدن به فینال قرار دارد.

آندری آرشاوین مهاجم تیم ملی روسیه گفت: در اولین بازی خود مرتکب اشتباه‌های فردی و گروهی شدیم. وقتی به تیم اسپانیا فرصت جلو امدن دادیم بازیکنان این تیم از این فرصت استفاده کردند ولی وقتی انها زیر فشار هستند بازی برایشان دشوار می شود.

گاس هدینگ سرمربی هلندی تیم روسیه که توانست این تیم را تا این مرحله بالا ببرد اکنون باید مهارت خود را در مقابل مربی کار کشته ای به نام لوئیس آراگونیس و مهاجمان قدرتمندی مثل «ویا» و «تورس» بیازماید.

این در حالی است که اسپانیایی‌ها هم باید مراقب دو مهاجم روسیه یعنی آرشاوین و باکلشینکو باشند.

خطوط دفاعی این دو تیم نیز در بازی‌های قبلی نمایش خوبی ارائه کردند و علاوه بر این میزان اعتماد به نفس بازیکنان روسیه به علت موفقیت‌های اخیر افزایش پیدا کرده‌است.

این مسئله باعث شده است شماری از بازیکنان اسپانیایی اذعان کنند که این بار پیروزی در مقابل اسپانیا به سادگی بازی‌های مقدماتی نخواهد بود.

لوئیس آراگونیس مربی تیم اسپانیا اعلام کرده است به رغم بازی خوب این تیم، قصد دارد در پایان جام ملت‌های اروپا از سمت خود کناره گیری کند.

به عقیده خبرنگار الجزیره، طلسمِ شکست اسپانیایی‌ها در بازی‌های مهم در مقابل تیم ایتالیا در رقابت‌های امسال جام ملت‌های اروپا شکسته شد ولی ممکن است طلسم دیگری به نام روسیه در مقابل این تیم قد علم کند.

کد خبر 56185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز