بازار سهام امروز دوشنبه ۱۷ آذرماه را کاهشی آغاز کرد و تا نزدیک ۲ هزار واحد منفی شد اما پس از گذشت ساعتی از شروع معاملات تغییر مسیر داد و روند افزایشی در پیش گرفت و تا بیش از ۷ هزار واحد مثبت جلو رفت و هم اکنون شاخص کل با ۶ هزار و ۶۵۶ واحد رشد در محدوده یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد قرار دارد.

بورس هوم پيج

به گزارش همشهری آنلاین، در معاملات امروز بازار سرمایه تا ساعت ۱۰:۴۹ شاخص کل با ۶ هزار و ۶۵۶ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۲۹ هزار واحد را بر روی نماگر اصلی بازار به ثبت رساند. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۳۴۳۴ واحد افزایش به رقم ۴۴۵ هزار و ۵۱۷ واحد رسید. معامله‌گران امروز تا این ساعت یک میلیون و ۴۴۳ هزار معامله به ارزش ۱۱۲ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال انجام داده‌اند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت بندرعباس، گروه مپنا، سایپا، بانک تجارت و فولاد خوزستان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. همچنین س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشت.

 جدیدترین خبرها و رویدادها را در اینستاگرام همشهری آنلاین بخوانید (کلیک کنید)

فرابورس نیز با ۷۳ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۲۷۵ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار تا این ساعت ۷۱۲ هزار و ۷۵۲ معامله انجام داده‌اند که ۳۷ میلیارد و ۵۱۲ میلیون ریال ارزش داشت.

 پتروشیمی مارون، پالایش نفت لاوان و سنگ آهن گهر زمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند. همچنین پتروشیمی زاگرس، تولید نیروی برق دماوند، سهامی ذوب آهن اصفهان و بانک دی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار داشتند.

کد خبر 570815

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بورس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha