در آستانه روز خبرنگار، کتاب کرونا روایت(گزارش‌های ماندگار کرونا با قلم خبرنگاران) رونمایی و گزارش حمیدرضا بوجاریان از خبرنگاران روزنامه همشهری به عنوان یکی از ۱۰ گزارش ماندگار دوران کرونا حایز عنوان برتر شد.

کوو ایران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روایت کرونا(گزارش‌های ماندگار کرونا با قلم خبرنگاران) در ۳۵ عنوان توسط محمد رضازاده و به اهتمام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گردآوری شده است و انتشارات موسسه فرهنگی انتشاراتی زلال آن را منتشر و روانه بازار کتاب کرد.

گفتنی است؛ طی فراخوانی که توسط وزارت بهداشت داده شده بود بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری ۱۰ اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.

خبرگزاری‌های تسنیم، مهر، فارس، ایرنا، جام جم، تسنیم، برنا، دانا، آنا، ایسنا، ایلنا، خبرآنلاین، رادیو سلامت، باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار حوزه سلامت قم و خبرگزاری صدا و سیما، همشهری، روزنامه ایران، کیهان و وبدا از دیگر رسانه‌هایی بودند که نویسندگان آنها مقالات و گزارش‌های متعددی در خصوص رخدادهای این بیماری در کشور نوشته‌اند.

پس از ارزیابی آثار توسط ۶ نفر از داروان، اثر «کووایران؛ تزریق امید» منتشر شده در روزنامه همشهری به عنوان یکی از گزارش‌های ماندگار دوران کرونا انتخاب شد.

 

کد خبر 695545
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha