چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۶:۳۳
۰ نفر

گروه ورزشی: جواد نکونام که یکشنبه‌شب در دیدار اوساسونا برابر وایادولید نخستین گل تیمش را به ثمر رساند، گفت: «در دو بازی گذشته عملکرد خوبی نداشته‌ایم و نتایج مناسبی هم کسب نکرده‌ایم.

هر چقدر سخت گل می‌زنیم، به راحتی هم گل می‌خوریم. در بازی مقابل وایادولید وقتی 3 بر صفر از حریف پیش بودیم، می‌توانستیم 2 گل دیگر هم بزنیم اما متاسفانه تیم ما در دفاع خیلی مشکل دارد. یکی از گل‌هایی که خوردیم روی سانتر از کنار بود و 2 گل بعدی را هم از روی ضربه ایستگاهی دریافت کردیم.»

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به اینکه در 2 بازی گذشته 2 گل به ثمر رسانده‌ای، وظایف تهاجمی‌ات با حضور کاماچو بیشتر شده است یا خیر، گفت: «من در همان پست گذشته بازی می‌کنم و هنگام زدن ضربات ایستگاهی و کرنرها جلو می‌آیم اما باید برای استفاده از موقعیت‌ها بیشتر دقت کنم چون این طوری می‌توانم راحت‌تر گل بزنم.

گل‌زدن من چندان مهم نیست، چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم به پیروزی برسیم، اتفاقی که در2 بازی گذشته رخ نداده است.» وی درباره نیمکت‌نشینی مسعود شجاعی گفت: «کاماچو به فوتبال تهاجمی اعتقاد دارد و می‌گوید که باید با بازی زیبا پیروز شد. نیمکت‌نشینی شجاعی در این بازی هم دلیل خاصی ندارد. مسعود 6 بازی پیاپی بازی کرد و در این دیدار حضور نداشت. به هر حال این فوتبال است، یک روز بازی می‌کنی و یک روز هم روی نیمکت هستی.»

نکونام درباره‌ حضور تیم ملی فوتبال ایران در اسپانیا و رویارویی‌اش با تیم‌های باسک و آندلس گفت: «آندلس تیمی از جنوب اسپانیاست و شناختی از این تیم ندارم اما، باسک تیم بسیار خوبی است. تیم ما هم جزیی از این منطقه است و دو بازیکن ما هم عضو این تیم هستند. با این حال اگر این دیدار وسط فصل برگزار شود یکی، دو بازیکن اصلی نمی‌توانند باسک را همراهی کنند، با   این وجود بازی خوبی برای تیم ملی خواهد بود.»  وی در پاسخ به این سئوال که آیا تیم ملی را در این اردو همراهی خواهی کرد یا خیر، گفت: «ما در نیم فصل چهار، پنج روز تعطیل هستیم. اگر سرمربی تیم اجازه بدهد در خدمت تیم ملی خواهم بود اما با توجه به شرایط تیم بعید است که چنین اجازه‌ای پیدا کنیم.»

تمجید سایت گل  از نکونام

پایگاه اینترنتی گل در گزارش هفتگی خود پیرامون عملکرد بازیکنان آسیایی حاضر در اروپا بازهم به تمجید از جواد نکونام‌، هافبک ایرانی اوساسونا پرداخت.  این پایگاه در گزارش خود نوشته است: «جواد نکونام بازی شگفت انگیزی در پامپلونا از خود نشان داده و برای دومین بازی پیاپی برای تیمش گلزنی کرد. این ‌هافبک درست پیش از پایان نیمه نخست با ضربه والی هوشمندانه‌ای که زد، تیمش را 2 بر صفر برابر وایادولید پیش انداخت. اوساسونا درحالی که 3 بر صفر از حریفش پیش افتاده بود در پایان با تساوی 3 بر 3 متوقف شد و در قعر جدول باقی ماند.» 

کد خبر 70436

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز